🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36577.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

شرکت ارتباطات زیرساخت در مورد کند شدن تلگرام توضیح می دهد

امروز بسیاری از کاربران تلگرام که از طریق اینترنت خانگی از این پیام رسان استفاده می کنند، در بارگیری تصاویر و ویدیوها به مشکل خورده یا با افت سرعت زیادی مواجه شده اند. در همین ...

امروز بسیاری از کاربران تلگرام که از طریق اینترنت خانگی از این پیام رسان استفاده می کنند، در بارگیری تصاویر و ویدیوها به مشکل - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - خورده یا با افت سرعت زیادی مواجه شده اند. در همین رابطه شرکت ارتباطات زیرساخت طی اطلاعیه ای، از لغو مجوز استقرار - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سرورهای شبکه توزیع محتوای تلگرام (CDN) در ایران خبر می دهد.

شرکت ارتباطات زیرساخت امروز - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در اطلاعیه ای به تشریح وضعیت موجود پرداخته و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می گوید بنا به دستور رئیس مرکز ملی فضای مجازی، مجوز قانونی استقرار سرورهای شبکه توزیع محتوای پیام رسان تلگرام در ایران لغو شده است. جالب است که صدور این مجوز به سال 1395 بر می گردد.

با خروج سرورهای CDN تلگرام - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - از مدار ارتباطی داخلی کشور، حجم عظیم داده های رد و بدل شده - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در این شبکه پیام رسان به ترافیک بین المللی خواهد پیوست و طبیعیست که کاربران نیز - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - افت کیفیت و کاهش قابل توجه سرعت را تجربه می کنند. البته انتظار می رود با به روز رسانی وضعیت سرورهای تلگرام و ارائه مسیرهای ارتباطی جایگزین به نزدیک ترین سرورهای توزیع محتوا در سرتاسر جهان، کمی از حجم اختلالات کنونی کاسته شود.

گفتنیست شرکت ارتباطات زیرساخت این اطلاعیه را در راستای «شفافیت ساختارمند» به عنوان راهبرد اساسی مجموعه وزارت ارتباطات منتشر کرده، در حالی که - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - هنوز هیچ وضعیت شفافی در مورد آینده این پیام رسان محبوب وجود ندارد و صرفاً با اظهارات ضد و نقیض روبرو هستیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زرستان نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
آیا میتونم یه سوال بپرسم شما منطقه روستای خسروق اسکو کار انجام میدید
پاسخ: بله در روستای خسروق شهر اسکو خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone