تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  4. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42408.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

توسعه دهنده برزیلی اطلاعات تازه ای از آیفون اکس منتشر کرد

حداکثر تا ۹ روز دیگر آیفون اکس (یا ادیشن) در سالن سینمای استیو جابز واقع در ساختمان تازه اپل رونمایی می شود و به تدریج شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در رابطه با این نسخه از ...

حداکثر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تا ۹ روز دیگر آیفون اکس (یا ادیشن) در سالن سینمای استیو جابز واقع در ساختمان تازه اپل رونمایی می شود و به تدریج شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در رابطه با این نسخه از آیفون هستیم که قرار است به مناسبت دهمین سالگرد تولد این موبایل معرفی گردد.

طبق توییتی که Guilherme Rambo یکی از توسعه دهندگان iOS در برزیل منتشر کرده دارندگان آیفون اکس قادر خواهند بود که با نگه داشتن دکمه اسلیپ/ویک/پاور سیری را فعال نمایند.

با در نظر داشتن اینکه آیفون بعدی شرکت کالیفرنیایی فاقد دکمه هوم خواهد بود، روشن است که صرفا با این ژست یا گفتن عبارت Hey Siri دستیار مجازی اپل فعال می گردد.

براساس گزارش اخیری که در نشریه بلومبرگ منتشر شده، بسیاری از کارکردهای دکمه هوم آیفون بعدی به یک نوار نرم افزاری منتقل شده اند که البته قرار است با آپدیت iOS 11 در اختیار کاربران آیپد نیز قرار داده شود.

دکمه اسلیپ/ویک/پاور هم طبق شایعات قابلیت های مختلفی دارد؛ برای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مثال با فشار دادن آن دستگاه آنلاک (یا از حالت اسلیپ خارج) می شود. با - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - فشردن دوباره دکمه، موبایل مجددا قفل می گردد. یک فشار طولانی تر نیز - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دستگاه را خاموش خواهد کرد.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

اگر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کاربری نیاز به درخواست کمک داشته باشد صرفا با پنج - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اشاره کوچک و سریع روی نمایشگر با شماره ۹۱۱ (یا معادل محلی آن) تماس گرفته می شود.

گفته می شود آیفون جدید وضعیتی به نام Cop Mode دارد که به صورت موقتی تاچ آی دی را غیرفعال می کند تا زمانی که کاربر مجددا کلمه عبور را تایپ نماید. با این کار افسران پلیس دیگر بدون اجازه کاربر امکان دسترسی به محتوای موبایل را ندارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone