🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18709.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

کپسول بدون سرنشین دراگون برای اولین بار به صورت خودکار از ISS جدا شد [تماشا کنید]

فضاپیمای بدون سرنشین دراگون اسپیس اکس برای اولین بار به طور خودکار از ایستگاه فضایی بین المللی جدا شد و سفر به زمین را آغاز کرد. نسخه باربری یا کارگو کپسول دراگون (Cargo Dragon) دیروز ...

فضاپیمای بدون سرنشین دراگون اسپیس اکس برای اولین بار به طور خودکار از ایستگاه فضایی بین المللی جدا شد و سفر به زمین را آغاز کرد.

نسخه باربری یا کارگو کپسول دراگون (Cargo Dragon) دیروز ساعت ۱۷:۳۵ به وقت ایران از ماژول هارمونی ایستگاه فضایی بین المللی به شکل خودکار جدا شد. ناسا ویدیوی جدا شدن دراگون را منتشر کرده که در آن مانور دادن این فضاپیما - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کمیجان استان مرکزی - حین دور - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کمیجان استان مرکزی - شدن - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کمیجان استان مرکزی - از ایستگاه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کمیجان استان مرکزی - بر فراز جنوب اقیانوس اطلس را نشان می‌دهد:

دراگون پس از سفری - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کمیجان استان مرکزی - تقریباً ۳۶ ساعته به زمین خواهد رسید و طبق برنامه‌ریزی ها بامداد پنج شنبه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کمیجان استان مرکزی - در خلیج مکزیک فرود - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کمیجان استان مرکزی - خواهد آمد. این کپسول ۲۵۰۰ کیلوگرم - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کمیجان استان مرکزی - محموله شامل تجهیزات علمی و لوازم دیگر را به زمین می‌آورد. یکی از جالب‌ترین محموله‌های علمی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کمیجان استان مرکزی - این کپسول چند موش زنده است که محققان با مطالعه آنها درباره علت تغییرات بینایی فضانوردان در سفرهای طولانی مدت در فضا اطلاعات بیشتری کسب می‌کنند.

مدل جدید کپسول بدون سرنشین دراگون ۲۰ درصد گنجایش بیشتری در حمل محموله در مقایسه با مدل‌های قبلی دارد. - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کمیجان استان مرکزی - تا پیش از این تمام کپسول‌های دراگون با استفاده از بازوی رباتیک ایستگاه فضایی بین المللی به نام Canadarm2 به ایستگاه متصل می‌شدند و پس از پایان - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کمیجان استان مرکزی - مأموریت در اقیانوس آرام فرود می‌آمدند.

کپسول دراگون اواسط آذر ماه سوار بر راکت فالکون ۹ از مرکز فضایی کندی پرتاب شد و بیست و یکمین مأموریت حمل محموله به ایستگاه فضایی بین المللی (CRS-21) را کلید زد. یکی از نکات جالب توجه مأموریت این بود که برای نخستین بار دو کپسول دراگون به طور همزمان - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کمیجان استان مرکزی - کنار ایستگاه فضایی بین المللی پهلو می‌گرفتند. کپسول دیگر از نوع سرنشین دار است و اواخر آبان ماه چهار فضانورد را در اولین مأموریت عملیاتی کپسول دراگون (Crew-1) به ایستگاه برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone