تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  2. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33083.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

واتساپ قابلیت پاسخگویی سریع را به اندروید می‌آورد

توسعه دهندگان اپلیکیشن واتس اپ قصد دارند ویژگی پاسخگویی سریع را برای کاربران اندروید فراهم آورند. بر اساس این ویژگی صاحبان موبایل‌های اندرویدی هم از این پس می‌توانند با سوایپ کردن، به پیغام‌های دیگران پاسخ ...

توسعه دهندگان اپلیکیشن واتس اپ قصد دارند ویژگی پاسخگویی سریع را برای کاربران اندروید فراهم آورند. بر اساس این ویژگی صاحبان موبایل‌های اندرویدی هم از این پس می‌توانند با سوایپ کردن، به پیغام‌های دیگران پاسخ دهند. البته ویژگی یاد شده چند وقتی است که در دسترس کابران iOS قرار گرفته بود اما از آنجایی که این ژست به تازگی به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید اضافه شده، توسعه دهندگان واتس اپ تصمیم گرفته‌اند، ویژگی قدیمی را به اپلیکیشن اندروید خود اضافه نمایند.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

بدین ترتیب اگر نسخه‌ی بتای 2.18.300 واتس اپ را دانلود کنید، متوجه می‌شوید که قابلیت پاسخ سریع به آن اضافه شده است. البته باید مدنظر داشته باشید که برای این که به طور کلی بتوانید از ژست سوایپ - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در تلفن هوشمند اندرویدی خود استفاده کنید باید آخرین به روز رسانی سیستم عامل موبایلی گوگل را نصب کرده باشید.

نحوه عملکرد ویژگی جدید و استفاده از آن، مشخص است؛ کاربر در صورت به نمایش درآمدن یک پیغام واتس اپ می‌تواند با سوایپ به راست، سریعاً آن را پاسخ گوید.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

اگر به استفاده از این ویژگی علاقه دارید یا می‌خواهید قبل از دیگران، آن را آزمایش کنید، باید در برنامه‌ی بتای واتس اپ - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در پلی استور بتای گوگل ثبت نام کنید و امیدوار باشید که - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - آخرین نسخه از محبوبترین پیام‌رسان جهان به شما تعلق بگیرد.

متاسفانه هنوز نمی‌توان گفت که ویژگی پاسخگویی به وسیله‌ی سوایپ دقیقاً به چه شکل در سیستم عامل اندروید تعبیه خواهد شد و مخاطبین چگونه از این قابلیت جدید استقبال می‌کنند. به همین دلیل باید برای اطلاع از این مسئله منتظر بمانیم.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

پیش از این شایعه شده بود که قرار است این ویژگی و حالت تاریک به نسخه‌ی اندروید این پیام‌رسان اضافه شود اما اکنون با قطعی شدن قرار گرفتن پاسخگویی سریع در این اپلیکیشن، احتمال می‌رود قابلیت‌های اختصاصی کاربران سیستم عامل iOS کم کم به این اپ اضافه شوند و تجربه کاربری مشابهی را برای صاحبان موبایل‌های اندرویدی به ارمغان آورند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone