🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27833.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

گوگل کروم حالا وبسایت ها را هم در حالت تاریک نمایش می دهد

اگر دوست دارید که حالت تاریک را در اپلیکیشن‌هایتان داشته باشید، خبر خوبی برایتان داریم: گوگل کروم پس از ارائه حالت تاریک برای مرورگر حالا امکان فعالسازی این حالت را به طور بومی برای وبسایت‌ها ...

اگر دوست دارید که حالت تاریک را در اپلیکیشن‌هایتان داشته باشید، خبر خوبی برایتان داریم: گوگل کروم پس از ارائه حالت تاریک برای مرورگر حالا امکان فعالسازی این حالت را به طور بومی برای وبسایت‌ها هم فراهم کرده است.

اگر طراحان - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - وبسایتی که - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به آن سر می‌زنید محدودیتی پیش پایتان نگذارند، می‌توانید با کلیک روی یک دکمه شاهد فعالسازی حالت تاریک و تیره شدن محیط کاربری آن وبسایت باشید که به غیر از زیبایی کاربردهای خاص خودش را هم دارد.

آخرین نسخه بتای گوگل کروم (نسخه 76) از تنظیمات CSS ویژه‌ای به نام "prefers-color-scheme" پشتیبانی به عمل می‌آورد. وقتی آن - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را فعال می‌کنید، وبسایتی که همیشه با پس‌زمینه سفید و نوشته‌های سیاه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به نمایش درمی‌آمده بلافاصله تغییر رنگ داده و بک‌گراند آن مشکی و نوشته‌هایش به سفید تبدیل می‌شوند. نکته خوب اینکه گزینه مذکور کامل با گوگل - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کروم یکپارچه شده بنابراین با فعالسازی حالت تاریک دیگر نیاز نیست نگران چیز دیگری برای تنظیم باشید.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان

گفتنی است که گوگل نسبت به سایر شرکت‌ها در استقبال از حالت تاریک اندکی کندتر عمل کرده است. این ویژگی برای نخستین بار در نسخه 73 بتای گوگل کروم برای اندروید معرفی شد و در ماه مارس سال جاری به نسخه 74 بتا - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - برای ویندوز آمد. اما بالاخره و با گذشت شش ماه از سال 2019 حالا برای کلیه پلتفرم‌های مهم (اندروید، کروم او اس، لینوکس، مک او اس و ویندوز) منتشر شده است.

اما در انتها بد نیست بدانید که نسخه بتای 76 گوگل کروم تغییرات دیگری به جز حالت تاریک هم برای کاربران به ارمغان آورده. از جمله مهم‌ترین این تغییرات می‌توان به مسدودسازی فلش به طور پیش‌فرض اشاره کرد که از لحاظ امنیتی برای کاربر می‌تواند یک مزیت باشد.

در صورت مسدودسازی فلش وبسایت‌ها دیگر نمی‌توانند کاربران را هنگام استفاده از حالت Incognito (مرور مخفی وب) شناسایی کنند. برای دانلود آخرین نسخه بتای گوگل کروم به این لینک اینترنتی مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone