🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  2. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38409.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ویوو مد عکاسی Super HDR را معرفی کرد

شرکت چینی ویوو چندی پیش به خاطر معرفی نخستین موبایل بهره مند از حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر و البته طرح مفهومی از تلفن هوشمند Apex در کانون توجه قرار گرفت. Apex تلفن هوشمندی بهره ...

شرکت چینی ویوو چندی پیش به خاطر معرفی نخستین موبایل بهره مند از حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر و البته طرح مفهومی از تلفن هوشمند Apex در کانون توجه قرار گرفت.

Apex تلفن هوشمندی بهره مند از حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر است که شرکت سازنده اش برای کم کردن حاشیه های نمایشگر آن روشی مبتکرانه را در طراحی اش به کار برده - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - است.

با این حال اما تازه ترین نوآوری این شرکت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که Super HDR نام دارد حکایت از آن - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دارد که کمپانی مورد بحث سعی دارد در حوزه نرم افزاری هم - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نامش را بر سر زبان ها بیاندازد.

HDR نوعی تنظیمات مربوط به دوربین است که به تلفن های همراه اجازه می دهد عکس هایی با طیف وسیع تر رنگ نسبت به حالت نرمال بگیرند. این کار نیز با گرفتن چندین فریم از یک صحنه در اکسپوژرهای مختلف صورت می گیرد و بعد نرم افزار دوربین وارد عمل می شود تا با ترکیب فریم ها بهترین تصویر ممکن را ارائه نماید.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان

البته مد عکاسی HDR مدتی است که به - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تلفن های هوشمند آمده با این حال ویوو روز گذشته مدعی شد که تنظیمات Super HDR با پشتیبانی از برد داینامیک 14 EV (مقادیر مختلف مربوط به میزان اکسپوژر) قادر است کیفیت تصویربرداری با این حالت را به میزان چشم گیری بهبود بدهد و برای این منظور نیز دوربین های پشتیبانی کننده از این وضعیت هر سوژه بیش از ۱۲ عکس می گیرند و آن را در قالب یک عکس ارائه می کنند.

ویوو اعلام کرده عکس های گرفته شده با این مد علاوه بر اینکه به خاطر ترکیب کردن فریم های بیشتر کیفیت بالاتری دارند، از هوش مصنوعی نیز برای تحلیل عکس ها و همچنین انتخاب اکسپوژر مناسب در زمان عکاسی از سوژه کمک می گیرند. در ادامه نیز نرم افزار دوربین تصمیم می گیرد که کدام عکس ها - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را با یکدیگر ادغام کند.

البته هنووز خیلی زود است تا در مورد کارایی وضعیت Super - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - HDR  با شما بگوییم اما عکس هایی که ضمن معرفی این قابلیت نرم افزاری به نمایش در آمدند اغواکننده به نظر می آیند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آبرلی نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام سایت ***** مایکروفر پاناسونیک NN-CD997 شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone