🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  2. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  4. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  5. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28632.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

سرمایه‌گذاری بیشتر تپسی در حوزه امنیت داده‌ها پس از تجربه آسیب‌پذیری اطلاعات

سازمان فناوری اطلاعات ایران امروز میزبان کسب‌وکارهای بزرگ ایرانی بود؛ رویدادی که با هماهنگی و درخواست شرکت تپسی شکل گرفته بود تا تجربه اخیر در آسیب‌پذیری داده‌ها و نفوذ به یکی از سرورهای جانبی به اشتراک گذاشته ...

سازمان فناوری اطلاعات ایران امروز میزبان کسب‌وکارهای بزرگ ایرانی بود؛ رویدادی که با هماهنگی و - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - درخواست شرکت تپسی شکل گرفته بود تا تجربه اخیر در آسیب‌پذیری داده‌ها و نفوذ به یکی از سرورهای جانبی به اشتراک گذاشته - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - شود و با خرد جمعی، راه‌حلی برای عملکرد بهتر در زمان‌های بحران توسط شرکت‌های فناوری اتخاذ گردد.

«میلاد منشی‌پور»، مدیرعامل تپسی در این رویداد اعلام کرد که این شرکت از آسیب‌پذیری اطلاعات درس‌های بسیاری گرفته است. او گفت که تپسی به اتفاقی که در پایان فروردین افتاد به عنوان یک استثنا نگاه نمی‌کند و حالا سرمایه‌گذاری بیشتری در حوزه فایروال‌ها انجام داده است. از سوی دیگر منشی‌پور به - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - این مسئله اشاره کرد که تست‌های نفوذ - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - دوره‌ای و برنامه‌نویسی امن به شکلی دقیق‌تر در - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - این شرکت انجام خواهند شد.

منشی پور در توضیح این اتفاق، عنوان - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - کرد که یک سرور جانبی برای ۱۵ روز آسیب‌پذیر بود و فاکتورهای مربوط به رانندگان در سال ۹۵ و ۹۶ در آن نگه‌داری می‌شد و هیچ اطلاعاتی از مسافران در این سرور وجود نداشت. او گفت که اطلاعات مربوط به ۱۸۰ هزار راننده غیرفعال و ۶۰ هزار - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - راننده فعال بوده است:

«اطلاعاتی که مورد دسترسی قرار گرفت، اطلاعاتی بود که روی یکی از سرور‌های جانبی بود. سروری را ایجاد کرده بودیم و به درخواست اداره مالیات این اطلاعات مربوط به راننده‌ها آنجا تجمیع شده بود. این حفره امنیتی به دلیل غیرفعال کردن یکی از فایروال‌ها ایجاد شد. چون در واقع سرور، جز سرورهای اصلی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - ما - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - نبود و به دلایل تکنیکی، سرور در محل افرانت بود و فایروال به مدت ۱۵ روز غیرفعال شده بود، - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - برای اینکه سرور بتواند با سرورهای خارج - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - افرانت ارتباط برقرار کند. در سه روز پایانی این دوره، اطلاعات مورد دسترسی قرار گرفت.اما در همین بازه زمانی، - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - یک هکر کلاه سفید - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - اوکراینی متوجه آسیب‌پذیری شده بود.»

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان

او - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - اعلام کرد که بررسی‌های تپسی نشان می‌دهد که هیچ‌ شخص دیگری به جز همین فرد، به اطلاعات دست پیدا نکرده است: «او نیز از - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - اطلاعات نمونه‌برداری کرده بود که با روش‌های قراردادی مطمئن شدیم که همان نمونه‌ نیز پاک شده و موضوع نشت اطلاعات برطرف شد.»

اما نکته مهمی که منشی‌پور به آن اشاره می‌کند، حمله‌های گسترده هکرها به همه سرورهای تپسی پس از فراگیر شدن خبر آسیب‌پذیری یکی از سرورها است. مدیرعامل این شرکت حمل‌ونقل آنلاین خبر داد که از ساعت ۲۳ - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - شب تا صبح روز بعد، سرورهای تپسی تحت فشار حملات گسترده‌ای بوده‌اند که خود این حملات نیز یک آزمون جامع برای امنیت تپسی بوده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان

«ابوالقاسم صادقی»، معاون امنیت اطلاعات سازمان فناوری نیز در این مراسم اعلام کرد - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - که درصد بالایی از آسیب‌پذیری‌ها در کسب‌وکارهای ایرانی بر اساس ضعف و خطای انسانی است. از سوی دیگر او گفت که - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - همین مشکل را پیش از هکر کلاه سفید اوکراینی، مرکز ماهر کشف کرده بود اما نمی‌دانست که سرور مربوط به - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - کدام شرکت است: « موضوع تپسی، چند روز قبل از اعلام هکر اوکراینی در مرکز ماهر کشف - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - شده بود اما نمی‌دانستیم آی.پی برای کیست. هر کدام از کسب‌وکارها بیایند و - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - رنج آی‌.پی‌های خود را به - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - ما بدهند تا در - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - ماهر آسیب‌پذیری‌هایشان را به آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - اعلام کنیم.»

«ژوبین علاقبند»، مدیرعامل اسنپ نیز یکی دیگر از حاضران در این مراسم بود. او گفت که اتفاقات امنیتی برای کسب‌وکارهای نوپا، دیگر شرکت‌ها را نیز متاثر می‌کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - او با این‌حال به افرادی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - اشاره کرد که تلاش می‌کنند از این موقعیت‌ها سوءاستفاده کنند:

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان

«این یک مسئله مهم است که رگولاتور و نهادهای قانون‌گذار اجازه ندهند عده‌ای از آب گل‌آلود - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - ماهی بگیرند و بگویند - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - دادستانی باید وارد شود و - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - برخورد کند. فردای همان روز ما در وزارت کشور بودیم، به ما گفتند سعی می‌کنند در مصاحبه خبری به ما حمله نکنند. از طرفی مدیرعامل تاکسیرانی مصاحبه کرد و گفت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - وقتی از ما مجوز نمی‌گیرند، این اتفاق‌ها می‌افتد. درحالی که - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - این موضوع‌ها به هم ارتباطی ندارند. کسی بهتر از خود کسب‌وکارها این امکان را ندارد که متوجه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - شود ایراد کار - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - کجاست.»

«حمید محمدی»، مدیرعامل دیجی‌کالا نیز در این رویداد اعلام کرد که حفرههای امنیتی اصلی در بررسیهای دورهای قابل - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - کشف هستند: «مورد تپسی، یک - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - موضوع ساده بوده اما دور از دید مانده چون یک سرور غیراصلی بوده است

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان

محمدی همچنین خبر داد که دیجی‌کالا برای افزایش امنیت اطلاعات کاربران خود مشغول توسعه یک راهکار نرم‌افزار مبتنی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - بر هوش مصنوعی است که در ماه‌های آینده خود دیجی‌کالا - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - نیز از آن بهره خواهد گرفت. محمدی پیشنهاد - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - داد که دیگر بازیگران حوزه فناوری نیز می‌توانند از رویکرد تکنولوژیکی که دیجی‌کالا - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - به آن دست پیدا کرده استفاده کنند.

سرهنگ دوم «علی محمد رجبی»، کارشناس ارشد امنیت اطلاعات - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - در پلیس فتا نیز که در این رویداد حضور داشت اعلام کرد که در زمان‌های بحران، دستگاه هماهنگ‌ کننده برای اتفاقات امنیتی، پلیس فتا است:

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان

«مرکز فوریت‌های پلیس فتا ۲۴ ساعته - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - در خدمت کسب‌وکارهاست. در پلیس فتا تیم‌های واکنش سریع تشکیل داده‌ایم. پلیس فتا، سیاست رسانه‌ای گسترده‌ای را دنبال نمی‌کند. حریم خصوصی کسب‌وکارها هم برای ما مهم است و نمی‌توانیم اطلاع رسانی کنیم. پس فعالیت‌های اینچنینی پلیس فتا چندان در فضای رسانه‌ای دیده نمی‌شود.»

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان

اما - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - در نهایت «امیر ناظمی»، معاون وزیر ارتباطات - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران از نبود یک پروتکل مشخص در زمان‌های بحران ابراز نگرانی کرد. او گفت که در چنین زمان‌هایی، بیشتر نهادهای امنیتی و غیرامنیتی با کسب‌وکاری که با بحران مواجه شده تماس می‌گیرند و همین مسئله می‌تواند یک خطر بزرگ باشد، چراکه یک شخص می‌تواند خودش را از مرکز ملی فضای مجازی یا پلیس فتا معرفی کند و از مدیر کسب‌وکار اطلاعات مهم و حساسی را بگیرد.

او در همین رابطه پیشنهاد داد که باید مصوبه‌ای وجود داشته باشد که صرفاً یک رابط شناخته شده با کسب‌وکار دچار بحران در تماس باشد. رییس سازمان فناوری اطلاعات همچنین اعلام - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر ملایر استان همدان - کرد که تا ۱۵ روز آینده، ساز و کاری تدوین خواهد شد که مشخص باشد شرکت‌های فناوری در زمان‌ بحران امنیتی باید چه رویکردی داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone