🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  3. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33262.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

پیچیده ترین بات نت جهان گجت های اینترنت اشیا را هدف قرار داده است

محققان کمپانی امنیتی Avast اخیراً بات نت جدیدی را کشف کرده اند که به شبکه های اینترنت اشیا و خانه های هوشمند نفوذ می کند. این بات نت که «Torii» نام دارد، به اعتقاد پژوهشگران ...

محققان کمپانی امنیتی Avast اخیراً بات نت جدیدی را کشف کرده اند که به شبکه های اینترنت اشیا و خانه های هوشمند نفوذ می کند. این بات نت که «Torii» نام دارد، به اعتقاد پژوهشگران یکی از پیشرفته ترین بدافزارها در نوع خود است.

بر اساس نتایج تحقیقات تیم اَوَست، Torii نسبت به سایر - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر فریدون کنار استان مازندران - بات نت ها بسیار مخفیانه تر عمل کرده و پس از نفوذ به سیستم، علائم چندانی از خود بروز نداده - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر فریدون کنار استان مازندران - و مثلاٌ به استخراج ارزهای رمزپایه نمی پردازد.

بات نت Torii با نفوذ به شبکه های اینترنت اشیا، - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر فریدون کنار استان مازندران - اطلاعات شخصی کاربران را به سرقت می برد

قربانیان Torii اکثراً وسایلی هستند که با استفاده از پروتکل تل نت به دیگر دیوایس ها متصل شده و معمولاً رمزنگاری ضعیفی دارند. البته پروتکل تل نت به دلیل ضعف های امنیتی، هم - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر فریدون کنار استان مازندران - اکنون با نمونه های ایمن تری جایگزین شده اما با این حال هنوز سیستم هایی وجود دارند که به دلایل مختلف از تل نت غیر - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر فریدون کنار استان مازندران - امن استفاده می کنند.

بات نت - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر فریدون کنار استان مازندران - Torii نیز با نفوذ به این گونه سیستم ها، اطلاعات شخصی کاربران را به سرقت می برد. جالب اینکه بسیاری - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر فریدون کنار استان مازندران - از کاربران تحت حمله نمی دانند که ابزار مجهز به IoT آنها تحت نفوذ قرار گرفته. به گزارش Avast، بات نت Torii از زمستان گذشته فعالیت - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر فریدون کنار استان مازندران - خود را - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر فریدون کنار استان مازندران - آغاز کرده و تا کنون توانسته از چشم متخصصان امنیتی دور بماند.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر فریدون کنار استان مازندران

لازم به ذکر است که مهاجمان می توانند با استفاده از بات نت مورد بحث دستورات مختلفی را برای سیستم قربانی ارسال کنند که چنین قابلیتی در کنار امکان گسترش از طریق اینترنت اشیا، Torii را به یکی از پیشرفته ترین بات نت های موجود تبدیل می کند.

گفتنی است Torii پس از حمله، امکان انتقال فایل به سیستم قربانی را نیز فراهم می کند که این فایل های مخرب بدون دریافت دستور از مرجع حمله، هیچ گونه فعالیتی نخواهند داشت. این موضوع یکی از مهم ترین عوامل عدم شناسایی Torii  تا کنون بوده است.

- تعمیرات مایکروفر تکا در شهر فریدون کنار استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone