🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21804.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

گزارش IDC از بازار گجت‌های پوشیدنی در فصل اول ۲۰۲۰؛ سلطه اپل ادامه دارد

بر اساس آخرین گزارش شرکت تحقیقاتی IDC، بازار گجت‌های پوشیدنی رشد قابل توجهی را در سه ماهه اول ۲۰۲۰ تجربه کرده است. تحلیلگران این شرکت از تقاضای بالا برای محصولات پوشیدنی در دوران کرونا خبر ...

بر اساس آخرین گزارش شرکت تحقیقاتی IDC، بازار گجت‌های پوشیدنی رشد قابل توجهی را در سه ماهه اول ۲۰۲۰ تجربه کرده است. تحلیلگران این شرکت از تقاضای بالا برای محصولات پوشیدنی در دوران کرونا خبر داده‌اند.

اپل در سه ماهه اول سال جاری میلادی ۲۱.۲ میلیون واحد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گرگان استان گلستان - گجت پوشیدنی صادر کرده که نسبت به صادرات ۱۳.۳ میلیون واحدی در مدت زمان مشابه در سال ۲۰۱۹، افزایش ۵۹.۹ درصدی را نشان می‌دهد. اپل با این آمار بزرگ ترین - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گرگان استان گلستان - صادر کننده گجت‌های پوشیدنی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گرگان استان گلستان - در سه ماه اول ۲۰۲۰ لقب گرفته است.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گرگان استان گلستان

شیائومی با صادرات ۱۰.۱ میلیون واحد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گرگان استان گلستان - گجت پوشیدنی در سه ماه اول - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گرگان استان گلستان - سال ۲۰۲۰ و در اختیار گرفتن ۱۴ درصد از سهم بازار، - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گرگان استان گلستان - دومین صادر کننده بزرگ دنیا لقب - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گرگان استان گلستان - گرفته و صادرات محصولاتش نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل ۵۶.۴ درصد بیشتر شده است.

سامسونگ رتبه سوم بزرگ ترین صادر کننده گجت‌های پوشیدنی در فصل - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گرگان استان گلستان - اول ۲۰۲۰ را به خود اختصاص داده و مجموعا ۸.۶ میلیون واحد از این نوع محصولات را صادر کرده است. ۷۴ درصد از صادرات گجت‌های پوشیدنی این سازنده کره‌ای به ایربادها و هدفون‌ها اختصاص دارد که با - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گرگان استان گلستان - توجه به فروش خوب گلکسی بادز پلاس چندان دور از انتظار نبود. سامسونگ بالاترین رشد (۷۱.۷ درصد) را در مقایسه با مدت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گرگان استان گلستان - زمان مشابه در سال قبل تجربه کرده است.

در عین حال فیت بیت بیشترین کاهش فروش را در سه ماه اول - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گرگان استان گلستان - سال ۲۰۲۰ تجربه کرده که به خاطر قرارگیری خطوط تولید - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گرگان استان گلستان - این شرکت در چین و شیوع بیماری کووید ۱۹ قابل توجیه است. فروش محصولات پوشیدنی این شرکت در فصل اول سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل، ۲۶.۱ درصد افت داشته است.

در مجموع، در سه ماه اول سال جاری میلادی ۷۲.۶ میلیون واحد گجت پوشیدنی به کشورهای دنیا صادر شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گرگان استان گلستان - در سال قبل (۵۶ میلیون)، رشد چشمگیری را نشان می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گرگان استان گلستان

فروش اپل واچ در فصل اول سال ۲۰۲۰ نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل کمی کاهش داشته (۲.۲ درصد)، اما فروش بالای ایرپادها و هدفون‌های Beats کاهش فروش ساعت های هوشمند را جبران کرده است.

هواوی بیشترین رشد را در فروش ساعت‌های هوشمند تجربه کرده و در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال قبل، ۱۱۸.۵ درصد ساعت هوشمند بیشتری فروخته است. اپل و هواوی با فروش ۴.۵ - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گرگان استان گلستان - و ۲.۶ میلیون واحد ساعت هوشمند در بازه مورد بحث، به ترتیب در رتبه اول و دوم قرار گرفته‌اند.

گارمین و هوامی که تولید کننده ساعت‌های هوشمند شیائومی و Amazfit محسوب می‌شود، به ترتیب رشد ۳۱.۷ و ۸۰.۲ درصدی را نسبت به بازه مشابه در سال قبل تجربه کردند.

در مجموع ۱۶.۹ میلیون ساعت هوشمند در فصل اول سال ۲۰۲۰ - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر گرگان استان گلستان - صادر شده که نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل ۷.۱ درصد کاهش داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone