🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44653.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اپل موزیک با امکان اشتراک گذاری آهنگ با افراد دیگر به روز رسانی می شود

اپل در جریان کنفرانس WWDC امروز اعلام کرد که سرویس اپل موزیک به قابلیت های اجتماعی بیشتری مجهز می شود. طی این رویداد کمپانی کوپرتینویی از قابلیت اجتماعی جدید این سرویس در iOS 11 رونمایی ...

اپل در جریان کنفرانس WWDC امروز اعلام کرد که سرویس اپل موزیک به قابلیت های اجتماعی بیشتری مجهز می شود. طی این رویداد کمپانی کوپرتینویی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از قابلیت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اجتماعی جدید این سرویس در iOS 11 رونمایی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کرد، که به کاربران اجازه می - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دهد تا به ساخت پروفایل اقدام کرده و با دوستان خود موزیک به اشتراک بگذارند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

به غیر از این موضوع اپل از MusicKit برای توسعه دهندگان نیز رونمایی کرد. به لطف این کیت توسعه، برنامه نویسان قادر به ایجاد تعامل میان اپل موزیک با محصولات نرم افزاری شان هستند. در حال حاضر نایکی، شزم و Anchor سه توسعه دهنده بزرگی هستند که از MusicKit پشتیبانی می کنند.

نسخه اپل واچ اپل موزیک هم از ارتقاء و به روز رسانی بی نصیب نمانده و حالا نه فقط از چندین پلی لیست پشتیبانی می کند، بلکه آلبوم آرت ها را در ابعادی بزرگ تر نمایش می گذارد و می تواند بسته به موزیک - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - هایی که گوش می دهید، آهنگ های جدیدی به شما پیشنهاد کند.

بعد از شروع نه چندان قدرتمند اپل موزیک در سال - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - 2015، حالا می توان گفت که کمپانی کوپرتینویی با آپدیت بزرگی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که سال گذشته برای این سرویس - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ارائه کرد کم کم آن را به ثبات رسانده است. حالا - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نوبت آن است که اپل بیش تر از قبل به ارتقای قابلیت های این اپلیکیشن فکر کند تا در جلب نظر کاربران موفق تر باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone