🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14405.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

فناوری جدید دانشمندان ژاپنی به افزایش طول عمر باتری‌ دستگاه‌ها کمک می‌کند

دانشمندان ژاپنی با کشف ماده اتصال دهنده جدیدی موفق به توسعه فناوری شدند که طول عمر باتری‌ گوشی‌ها و سایر لوازم دیجیتال را افزایش می‌دهد. دانشمندان موسسه پیشرفته علم و فناوری ژاپن (JAIST) با استفاده ...

دانشمندان ژاپنی با کشف ماده اتصال دهنده جدیدی موفق به توسعه فناوری شدند که طول عمر باتری‌ گوشی‌ها و سایر لوازم دیجیتال را افزایش می‌دهد.

دانشمندان موسسه پیشرفته علم و فناوری ژاپن (JAIST) با استفاده از ماده جدیدی موفق شدند طول عمر باتری‌ها را افزایش بدهند. در این صورت این باتری‌ها با کمک ماده جدید به مدت حداقل ۵ سال تا ظرفیت اصلی شان (یعنی همان حدود ۹۵ درصد) حفظ کنند. دستاورد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گیلان استان گیلان - آن‌ها نه تنها برای باتری‌ گوشی‌های موبایل بلکه برای لپ‌تاپ و هر وسیله الکترونیکی دیگری کاربرد دارد.

باتری‌های - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گیلان استان گیلان - کنونی بازار طول عمر به گونه‌ای طراحی شده‌‌اند که پس از هر بار شارژ به تدریج و با مرور زمان دیگر نمی‌توانند مانند روز اول شارژ شوند. به شکلی که حتی گفته می‌شود در برخی باتری‌ها پس از حداکثر ۵۰۰ بار شارژ، ممکن است به دلیل از بین رفتن برخی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گیلان استان گیلان - مواد داخلی، در نهایت بتوانند تا ۴۰ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گیلان استان گیلان - درصد ظرفیت اصلی شارژ شوند.

دانشمندان ژاپنی با هدایت پروفسور «نوریوشی ماتسومی» - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گیلان استان گیلان - ماده اتصال دهنده جدیدی به نام Bis-imino-acenaphthenequinone-Paraphenylene را کشف کرده‌اند که به نظر می‌رسد تاثیر بسیار بهتری نسبت به فناوری فعلی باتری‌ها داشته باشد. در خروجی منفی ترمینال‌ باتری‌هایی که اکنون در بازار موجود هستند از نوعی ماده اتصال دهنده به نام پلی‌وینیلیدین فلورید استفاده شده است که عملکرد بسیار خوبی ندارد. باتری‌های معمولی که از این ماده استفاده می‌کنند فقط پس از ۵۰۰ شارژ مجدد ۳۵ درصد از عمر خود را از - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گیلان استان گیلان - دست می‌دهند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گیلان استان گیلان

با استفاده از این - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گیلان استان گیلان - ماده اتصال دهنده جدید حتی پس از ۱۷۰۰ بار شارژ مجدد گوشی خود، همچنان ۹۵ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گیلان استان گیلان - درصد از عمر آن - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گیلان استان گیلان - حفظ خواهد شد. بنابراین عمر باتری‌ پس از پنج سال نیز کاهش چشمگیری - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گیلان استان گیلان - نخواهد داشت.

یکی از مشکلات اساسی برخی گوشی‌های هوشمند که حتی در محصولات شرکت‌های بزرگی مانند اپل نیز گاها دیده می‌شود طول عمر باتری آن‌ها است. با این - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گیلان استان گیلان - وجود در چند سال گذشته برای افزایش طول عمر باتری‌ گوشی‌ها پیشرفت‌های چشمگیری صورت گرفته است اما به نظر می‌رسد این مشکل همچنان پابرجاست. - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر گیلان استان گیلان - اکثر باتری‌های گوشی‌های هوشمند از جمله مدل‌های پرچمدار در یک سال ابتدایی خود یک پنجم عمر خود را از دست می‌دهند که این موضوع کاربران را با مشکلات زیادی روبرو کرده است اما اکنون به نظر می‌رسد همه چیز در شرف تغییر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone