🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35829.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

گوگل در حال توسعه هدست واقعیت افزوده مستقل است

وب سایت آلمانی WinFuture اخیرا به اسنادی مبنی بر توسعه هدست واقعیت افزوده مستقل توسط گوگل دست یافته است. بر این اساس پروژه مذکور که در مراحل اولیه قرار دارد، از چیپ های کوالکام بهره برده و توسط کمپانی ...

وب سایت آلمانی WinFuture اخیرا به اسنادی مبنی بر - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - توسعه هدست واقعیت افزوده مستقل توسط گوگل دست یافته است.

بر این اساس پروژه مذکور که در - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مراحل اولیه قرار دارد، از چیپ های کوالکام بهره برده و توسط کمپانی تایوانی Quanta تولید خواهد شد. هدست مذکور شباهت زیادی به هولولنز خواهد داشت که در سال ۲۰۱۶ و با تمرکز بر طراحی، آموزش و کاربردهای صنعتی عرضه شد.

از نقاط قوت هدست گوگل می توان به تعبیه چیپست داخلی کوالکام اشاره کرد که آن را از گجت های دیگر از جمله موبایل و کامپیوتر بی نیاز خواهد ساخت. هدست مذکور که فعلا A65 نام دارد به دوربین و میکروفون نیز مجهز خواهد بود اما در مورد تاریخ عرضه آن اطلاعاتی ارائه نشده است.

شباهت گجت های مایکروسافت و گوگل به کاربرد آنها محدود نشده و سخت افزار را هم دربرمی گیرد. بر اساس شایعات - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - فعلی امسال - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شاهد - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به بروزرسانی هایی در هولولنز خواهیم - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بود که از این میان می توان به طراحی مبتنی بر ARM و بهبود میدان دید اشاره کرد. این هدست نیز مثل A65 به چیپست چهار - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - هسته ای - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - QSC603 کوالکام مجهز خواهد شد که بر اساس معماری ARM - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - طراحی شده است.تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

کمپانی گوگل نخستین بار در سال ۲۰۱۳ هدست های واقعیت افزوده خود را با عنوان Glass عرضه کرد و سال گذشته نیز از نسخه سازمانی آنها پرده برداشت. این گجت در واقع ترکیبی از یک نمایشگر هوشمند و دوربین است، - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - در حالی که هولولنز به لطف پشتیبانی از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - واقعیت ترکیبی، اشیا را به عنوان بخشی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از محیط نشان داده و - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - همپوشانی آنها اکتفا - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نمی کند.

سال گذشته بلومبرگ در گزارشی مدعی شد که اینتل نیز به دنبال توسعه عینک های هوشمند با نام «Superlite» است که تولید آنها نیز برعهده کمپانی Quanta قرار خواهد داشت.

تماشا کنید: نخستین فیلم واقعیت مجازی از یک عمل جراحی مغز منتشر شد (ویدیو حاوی تصاویر ناخوشایند است)

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone