🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35827.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

آیفون X تسلا با شارژر خورشیدی، فقط چهار هزار و پانصد دلار

بیشتر افراد به خاطر ابعاد بزرگ و زشت حاضر به خریداری یک کیس مجهز به باتری اضافه برای موبایل های گرانقیمت و زیبایی مثل آیفون X نیستند. به همین دلیل کمپانی Caviar به فکر ارائه راهکاری ...

بیشتر افراد به خاطر ابعاد بزرگ و زشت حاضر به خریداری یک کیس مجهز به باتری اضافه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - برای موبایل های گرانقیمت و زیبایی مثل آیفون X نیستند. به همین دلیل کمپانی Caviar به فکر ارائه راهکاری متفاوت - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - افتاده و آن ارائه کیسی است که در بخش پشتی خود دارای یک پنل خورشیدی برای شارژ است.

البته داشتن پنل خورشیدی تنها ویژگی کیس Tesla برای آیفون X نیست، بلکه در بخش هایی از این کیس شاهد استفاده از طلای ناب ۲۴ عیار هستیم که زیبایی دو چندانی به آن بخشیده و البته سبب شده - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تا ناچار باشید برای داشتن یک دستگاه آیفون X با چنین قاب محافظ منحصر به فردی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دست کم ۴۶۰۰ دلار پول پرداخت کنید.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

این که چرا - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سازنده روسی نام Tesla را برای محصول خود برگزیده مشخص نیست، اما اعلام - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شده که نخستین نمونه آن قرار است برای ایلان ماسک - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مالک کمپانی خودروسازی تسلا ارسال شود.

بنا بر اعلام Caviar، به لطف پنل خورشیدی تعبیه شده در کیس مورد بحث آیفون کاربر علاوه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بر نور خورشید قادر به شارژ شدن در زیر - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نور لامپ های پرنور نیز خواهد بود. البته مدت زمان مورد نیاز برای شارژ ۰ تا - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ۱۰۰ یک دستگاه آیفون X با استفاده از این روش اعلام نشده است.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

نکته مهم آن است - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که امکان خریداری کیس جدید Caviar به صورت مجزا وجود ندارد و تنها می بایست آن - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - را همراه یک دستگاه موبایل جدید - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اپل خریداری کنید. آیفون X Tesla با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی ۴۶۰۰ دلار و مدل مجهز به حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی ۴۸۰۰ دلار - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - قیمت خواهد داست.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone