🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سام در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  2. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  3. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  5. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35830.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

موبایل Smartisan R1 با یک ترابایت حافظه داخلی معرفی شد

به احتمال بسیار نام برند Smartisan تا به حال به گوشتان نخورده است، اما این شرکت به تازگی موبایل هوشمندی را روانه بازار کرده که در چند زمینه دست به رکورد شکنی زده است. این محصول ...

به احتمال بسیار نام برند Smartisan تا به حال به گوشتان نخورده است، اما این شرکت به تازگی موبایل هوشمندی را روانه بازار کرده که در چند زمینه دست به رکورد شکنی زده است.

این محصول از سخت افزاری - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - درجه یک برخوردار است. از جمله - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - چیپست اسنپدراگون 845 و ۶ گیگابایت - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - رم (برای مدل پایه). اما آنچه این محصول را از سایرین متمایز می سازد وجود مدلی ویژه از آن با ۱ ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 است. لازم به ذکر است که حافظه رم مدل مذکور برابر با ۸ گیگابایت - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - خواهد بود.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

موبایل R1 در بدنه پشتی خود از شیشه سه بعدی - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - برخوردار بوده و شاسی اصلی بدنه آن نیز از جنس آلمینیوم با گرید مقاومت ۷ است. در پنل جلویی آن یک نمایشگر ۶.۱۷ اینچی با رزولوشن ۲۴۲۴ × ۱۰۸۰ پیکسلی و - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - لایه محافظ گوریلا گلس ۳ به همراه لایه حساس به فشار جا خوش کرده است. نمایشگر مذکور قادر به ایجاد کنتراستی برابر با ۱۵۰۰:۱ بوده و ۹۶ درصد از طیف رنگ استاندارد DCI-P3 را پوشش می دهد.

مشخصات پرچمدارگونه محصول تازه Smartisan به همینجا ختم نمی شود. کاربر موبایل مورد بحث برای ثبت تصاویر سلفی یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی با گشادگی لنز f/2.0 را در اختیار خواهد داشت. - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دوربین دوگانه در بدنه پشتی نیز شامل سنسور ۱۲ مگاپیکسلی IMX363 و سنسور ۲۰ مگاپیکسلی IMX350 سونی می شود.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

ضمناً R1 از جمله نخستین موبایل های هوشمند حاضر در بازار خواهد بود که از فناوری +Quick Charge 4 کمپانی کوالکام برای شارژ فوق سریع باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی خود بهره می برد.

پرچمدار منحصر به فرد برند چینی ها قرار است با قیمت ۵۴۹ دلار برای مدل پایه و ۱۳۸۸ دلار برای مدل مجهز به حافظه داخلی ۱ ترابایتی، از چندی دیگر روانه بازار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone