🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35835.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

نسخه 2018 گوشی اقتصادی آنر 7 با قیمتی کمتر از 100 دلار معرفی شد

آنر، برند زیر مجموعه هواوی، نسخه 2018 گوشی اقتصادی آنر 7 را در چین معرفی کرده است. مدل 2018 آنر 7 از چیپست مدیا تک MT6739 بهره می برد که پردازنده 4 هسته ای با فرکانس 1.5 ...

آنر، برند زیر مجموعه هواوی، نسخه 2018 گوشی اقتصادی آنر 7 را در چین معرفی کرده است.

مدل 2018 آنر 7 - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از چیپست مدیا تک MT6739 بهره می برد که پردازنده 4 هسته ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز دارد. رم - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در نظر گرفته شده برای آن - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - 2 گیگابایت است، به حافظه داخلی 16 گیگابایت مجهز شده و دارای یک درگاه ماکرو اس دی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - است.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

نمایشگر آن 5.45 اینچی از - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نوع IPS است که نسبتی 18 به 9 با رزولوشن +HD یا به عبارتی 720 در 1440 پیکسلی دارد. - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - همچنین گوشی جدید آنر به - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - قابلیتی برای فیلتر کردن نور آبی ساطع شده از نمایشگر مجهز شده است.

ابعاد نسخه 2018 آنر 7 برابر 146.5 در 70.9 میلی متر است، - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ضخامتی 8.3 میلی متری دارد و وزن آن 142 گرم است. آنر 7 جدید از اندروید 8.1 به همراه آخرین نسخه از رابط کاربری ویژه آنر، EMUI بهره می برد.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

دوربین اصلی آن از حسگری 13 - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مگاپیکسلی به همراه گشودگی دیافراگم f2/0 بهره می برد. ظاهر این دوربین دو گانه به نظر می رسد، البته در واقع این گونه نیست و بخشی از آن به فلش اختصاص دارد. از دیگر قابلیت های این دوربین - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - می توان به سیستم فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز و ثبت ویدیوهای full HD اشاره کرد.

دوربین سلفی نسخه 2018 آنر جدید - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - 5 مگاپیکسلی است و امکان تنظیم دستی و نیز اتوماتیک - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - میزان روشنایی در 7 حد مختلف برایش در نظر گرفته شده - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - است.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

گوشی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اقتصادی مورد بحث از قابلیت های ارتباطی 4G، بلوتوث 4.2 و وای-فای بهره می برد و به درگاه 3.5 میلی متری هدفون مجهز شده. همچنین یک باتری 3020 میلی آمپر ساعتی در آن تعبیه شده که به لطف قابلیت ذخیره انرژی هوشمند، - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دوام باتری در حالت آماده به کار 9 روزه را وعده می دهد.

از قابلیت های نرم افزاری ویژه این گوشی می توان به ثبت اسکرین شات با استفاده از 3 انگشت، و روشن کردن نمایشگر با 2 بار ضربه به آن اشاره کرد. همچنین به لطف - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - امکانی ویژه، حجم صدای پخش شده توسط گوشی بسته به نویز محیط به صورت خودکار تنظیم می شود.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

نسخه 2018 گوشی هوشمند آنر 7 در رنگ های مشکی، آبی و طلایی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - عرضه می شود و در چین قیمت 599 یوآن معادل با 93 دلار برای آن در نظر گرفته شده، البته انتظار می رود در سایر نقاط دنیا با قیمت کمتری ارائه شود.

هواوی همین گوشی را تحت عنوان نسخه 2018 هواوی Y5 پرایم نیز - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - معرفی کرده که تنها تفاوت آن، به بهره مندی از چیپست اسنپدراگون 430 باز می گردد.

 

تماشا کنید: بررسی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ویدیویی دیجیاتو: موبایل میان رده هواوی آنر 7X

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone