🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35838.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

عینک هوشمند اپل دیرتر از پیش بینی های اولیه معرفی خواهد شد

سال گذشته اپل با معرفی iOS 11 ابزارهای لازم برای تولید بازی و اپ های مبتنی بر واقعیت افزوده را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد و حالا کارشناسان از برنامه های آتی این کمپانی در ...

سال گذشته اپل با معرفی iOS 11 ابزارهای لازم برای تولید بازی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و اپ های مبتنی بر واقعیت افزوده را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد و حالا کارشناسان از برنامه های آتی این کمپانی در همین راستا می گویند.

بر اساس گزارش - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - هایی که اوایل ماه جاری منتشر شد برنامه های این کمپانی در آینده متحول شده و شامل توسعه هدستی جدید برای یکپارچه سازی فناوری های واقعیت افزوده و - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - واقعیت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مجازی خواهد بود. تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقیبا این حال تحلیلگران در گزارشی جدید - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مدعی شده اند که این هدست ها با تاخیر بسیار بیشتری - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - از پیش بینی های اولیه به دست کاربران خواهد رسید. «جین مانستر» کارشناس موسسه Loup Venture در این باره می گوید:

واقعیت افزوده یکی از زمینه های مهم فناوری - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - است و اپل نیز در آن نقش خواهد داشت. این کمپانی پروژه AR را در سه فاز پیدا می کند و برای شروع در پاییز سال جاری ۲ تا ۳ آیفون جدید بهره مند از لیزرهای AR پیشرفته را معرفی خواهد کرد. در فاز دوم اپ های AR مبتنی بر ARKit رفته رفته راه خود را به دیوایس ها باز کرده و در فاز سوم نوبت به معرفی عینک هوشمند می رسد که تا سال ۲۰۲۱ به طول خواهد انجامید.

این موسسه قبلا - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - از معرفی عینک هوشمند در سال ۲۰۲۰ خبر داده بود اما پس از دیدار و تبادل نظر با متخصصان پیش بینی خود را تا ۲۰۲۱ به تعویق انداخته است:

اپل در سال اول معرفی عینک هوشمند ۱۰ میلیون دستگاه را روانه بازار میکند؛ فرایندی که پیش از این برای اپل واچ ها نیز شاهد آن بودیم. این کسب و کار جدید ۳ درصد از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - درآمد کمپانی کوپرتینویی در سال ۲۰۲۲ را به خود اختصاص خواهد داد.

هدست مذکور احتمالا از دو نمایشگر با رزولوشن 7680 در 4320 - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پیکسل یا 4k برخوردار است و این در حالی است که هدست Vive Pro از نمایشگر 1400 در 1600 پیکسل و گلکسی اس 9 - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سامسونگ از رزولوشن 1440 در 2960 بهره می برند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone