🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  3. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35833.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اکوسیستم استارتاپی ایران نیازی به حمله DDoS ندارد

اکوسیستم استارتاپی ایران روزهای عجیبی را سپری می‌کند. تحریم‌های خارجی روز به روز افزایش پیدا می‌کنند، پیام‌رسان‌ها فیلتر می‌شوند و حتی ابزارهای دور زدن تحریم‌ها هم دیگر به راحتی در دست نیستند. در چنین شرایطی، ...

اکوسیستم استارتاپی ایران روزهای عجیبی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - را سپری می‌کند. تحریم‌های خارجی روز به روز افزایش پیدا می‌کنند، پیام‌رسان‌ها فیلتر می‌شوند و حتی ابزارهای دور زدن - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تحریم‌ها هم دیگر به راحتی در دست نیستند. در چنین شرایطی، این اکوسیستم اتحادش را نیاز دارد اما آنطور که به نظر می‌رسد، «ضربه از خودی» را هم باید به تمام این مشکلات اضافه کرد.

با تمام تحریم‌ها و مشکلات آشنا هستیم اما ماجرای ضربه از خودی چیست؟ در روزهای اخیر استارتاپ «اسنپ‌تریپ» کمپینی را شروع کرده‌ و تخفیف‌هایی را برای - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کاربرانش در نظر گرفته. چند ساعت پس از شروع این کمپین، حملات DDoS روی سرورهای اسنپ تریپ آغاز می‌شود و کار این استارتاپ را با اختلال رو به رو می‌کنند. «امیرعلی مهاجر» - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مدیر ارشد عملیات اسنپ تریپ در گفتگو با دیجیاتو توضیح می‌دهد:

«از دو روز پیش حملات از نقاط مختلف از چندین کشور به سرورهای ما شروع و باعث اختلال سرویس ما شد. این حملات کماکان ادامه دارد و تا کنون حدود 150 آی پی بلاک کرده‌ایم. این اتفاقات باعث بروز اختلال برای چند روز در سایت ما شد. سایت در موارد معدودی به طور کامل - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - داون شد اما حملات بیشتر به - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شکل باگ در رابط کاربری سایت به نظر می آمد.»

مهاجر اگرچه تایید یا تکذیب - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نمی‌کند که این حملات از داخل ایران مدیریت شده‌اند، اما می‌گوید که در حال بررسی همین مسئله هستند و با پلیس فتا - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و مرکز ماهر همکاری خود را برای یافتن منبع حملات آغاز کرده‌اند او - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در پاسخ به این سوال که ایا ممکن است این حملات از سمت رقبا هدایت شده باشد می گوید: «این حملات با کمپین های بزرگ ما همزمان شده که این - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تصور را به وجود می‌آورد. هرچند امیدواریم که اینچنین نباشد.»

مدیر اسنپ تریپ اشاره می‌کند که حمله DDoS سبب تجربه منفی برخی مشتریان شده است: «ما مشتریان بزرگ شرکتی داریم که اصلاً این اختلالات در کار را نمی پذیرند. این حملات کمی مشتریان را از ما ناراضی کرده است.»

«رضا الفت نسب»، عضو هیات مدیره اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی اعتقاد دارد که امنیت سایبری در حال حاضر از مهمترین مولفه های کسب و کارهای اینترنتی فعال است و فراهم کردن فضایی امن برای فعالیت همه - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کسب و کارها در عرصه اینترنت مستلزم شکل گیری نظام نامه قانونی و البته ارتقای فرهنگ رقابت بین همه استارتاپ‌هاست.

او که ورود استارتاپ‌ها به حوزه رزرو آنلاین را پیش شرط رونق گردشگری داخلی می‌داند درباره حمله به اسنپ تریپ می‌گوید:

«در مقطع کنونی اگر سامانه ای رقابت ناسالمی با سامانه دیگری داشته باشد و بخواهد از طریق حملات سایبری رقیب خود را از میدان خارج - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کند، صاحبان کسب و کارهای اینترنتی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می توانند با شکایت قانونی به پلیس فتا و از طریق مسئولان نظارتی وزارت ارتباطات و فناوری موضوع را ثابت کنند و پیگردی کاملا بر مبنای قانون انجام دهند. به طور مثال اخیرا سامانه اسنپ تریپ دچار اختلال شده اگر استارت آپی دچار این حملات شده بهتر است با - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شکایت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - قانونی موضوع را پیگیری کند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وارتان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
عرض ادب خوب هستید؟ میشه بگید تعمیرگاه شما آیا طرفای آشان سردشت تعمیرات لباسشویی الجی WM-1015SS داره.
پاسخ: بله در آشان شهر سردشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone