🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35832.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ترکیب سنت و مدرنیته در Minesweeper Genius؛ بمب‌های مایکروسافت را بتکانید

Minesweeper Genius روایتی مدرن از «مین جمع کن» (Minesweeper)، یکی از معروف‌ترین بازی‌های ویندوز است. بازی با ترکیب قوانین عنوان کلاسیک مایکروسافت و کمی چاشنی سودوکو، توانسته ضمن حفظ المان‌های آشنا و معروف چیزی را ...

Minesweeper Genius روایتی مدرن از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - «مین جمع کن» (Minesweeper)، یکی از معروف‌ترین بازی‌های ویندوز است. بازی با ترکیب قوانین عنوان کلاسیک مایکروسافت و کمی چاشنی سودوکو، - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - توانسته ضمن حفظ المان‌های آشنا و معروف چیزی را ارائه بدهد - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - که تاکنون نمونه‌اش را در قالب تلفن‌های - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - هوشمند ندیده‌ایم.

در بازی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - همان هدفی که با Minesweeper داشتید را دوباره دنبال می‌کنید، با این تفاوت که در Minesweeper Genius کنترل یک کاراکتر به بازیکن داده شده است و باید او را سالم به - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نقطه پایان برسانید؛ با توجه به اعداد هر ردیف، بمب‌هایی که در خانه‌ها وجود - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دارند را پیدا کنید و پیرمرد را از مسیری متفاوت ببرید.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان
بازی از سیستم ساخت مراحل تصادفی استفاده می‌کند و هر بار با پازل‌های متفاوت رو به رو هستید.

در ابتدای هر ردیف یا در لابه‌لای خانه‌ها عددی نوشته شده که تعداد بمب‌های - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آن قسمت را نشان - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - می‌دهد. مشابه Minesweeper، در اینجا نیز همین مسئله کمک‌تان می‌کند تا از بمب‌ها در امان بمانید. رفته رفته هم تعداد خانه‌ها افزایش می‌یابد و حتی همانند بازی کلاسیک، اعداد به خانه‌های وسط محیط می‌آیند.

اما چیزی که باعث شده گیم‌پلی Minesweeper Genius تا این اندازه خوب و متنوع بشود، وجود آیتم‌هایی در مراحل است که گاهی اوقات مسیر حل معماها را - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کاملا عوض می‌کنند. مثلا در بعضی خانه‌ها باید یک پرش بلندتر داشته باشید و روی خانه دیگری فرود بیایید. بنابراین - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - با یک استراتژی متفاوت مجبورید به فکر - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - جواب پازل‌ها باشید.

البته اگر با قوانین Minesweeper آشنا باشید، ساخته استودیوی Mother Gaia حتی در سخت‌ترین مراحل - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نیز خیلی به چالش‌تان نمی‌کشد. در واقع بازی بیشتر به خاطر ارائه یک تجربه کلاسیک اما - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - متفاوتش جذاب است و شاید از لحاظ درجه سختی برای بعضی‌ها نا امید کننده باشد.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان
همانند Minesweeper در اینجا می‌توانید روی خانه‌هایی که مطمئنید بمب هستند پرچم‌های قرمز رنگ بگذارید.

Minesweeper Genius یکی از هوشمندانه‌ترین مکانیزم‌های گیم‌پلی بین بازی‌های معمایی امسال را دارد. سازنده خیلی خوب از یک گیم‌پلی تاریخ مصرف گذشته، تجربه‌ای تازه به وجود آورده و موفق شده راهش را از میان عناوین زیاد الهام گرفته از عنوان کلاسیک Minesweeper جدا کند.

اثر - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - جدید Mother Gaia هم معماهای سرگرم‌کننده‌ای دارد، هم از لحاظ هنری عنوان - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دلنشینی است و هم با وجود تزریق عناصر جدید به مکانیزم‌های Minesweeper اما همچنان به ریشه‌های مرجع خود پایبند بوده و به همین خاطر برای کسانی که با بازی معروف مایکروسافت خاطره دارند، یک نوستالژی به حساب می‌آید.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان

Minesweeper Genius

سازنده: Mother Gaia قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 215.7 / 50 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone