تعمیرات یخچال زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  3. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42428.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

تأخیر در استریم های زنده سرویس یوتوب لایو به حداقل میزان خود رسید

گوگل ساعاتی پیش از به روز رسانی سرویس یوتوب لایو با قابلیت هایی تازه و بهبودهایی برای ارتقای تجربه کاربری استفاده کنندگان از آن خبر داد. از آنجا که دسترسی به بخش اعظم قابلیت های ...

گوگل ساعاتی پیش از به روز رسانی سرویس یوتوب لایو با قابلیت هایی تازه و بهبودهایی برای ارتقای تجربه کاربری استفاده - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کنندگان از آن خبر داد. از آنجا که دسترسی به بخش اعظم قابلیت های جدید این به روز رسانی تا امروز برای - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اندرویدی ها ممکن بوده، این کاربران iOS بوده اند که با آپدیت جدید بیشترین قابلیت - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ها را - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بدست آورده اند.

با دریافت آخرین به روز رسانی، تولیدکنندگان محتوا به لطف گزینه تقویت شده ای برای کم کردن تأخیر، می توانند آسان تر از همیشه با مخاطبین و طرفداران شان در حین استریم زنده تعامل کرده و - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پخش زنده روان و بدون لگی را تجربه کنند.

مضاف بر این، به لطف ReplayKit اپل کاربران آیفون و - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آیپد حالا مستقیما از طریق اپ اصلی یوتوب هم می توانند به استریم زنده اقدام کنند. همچنین قابلیت مذکور به کاربران اجازه می دهد تا از میکروفون و دوربین سلفی موبایل و تبلت شان برای اضافه کردن گزارش - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - صوتی و تصویری هم به استریم ها استفاده نمایند.

در حال حاضر تعداد شرکت های مطرح در صنعت - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - استریم زنده به انگشتان دست هم نمی رسد، بنابراین رقیبان اصلی یوتوب گوگل را فعلا می توان سرویس های توییچ آمازون، پریسکوپ توییتر و البته فیسبوک دانست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر داراب نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام و عرض ادب روزتون بخیر یک سوالی دارم شما دور و بر شهرک گلفام عباس‌آباد مازندران تعمیر دارید
پاسخ: بله در شهرک گلفام شهر عباس‌آباد مازندران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone