تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  5. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43044.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

محبوب ترین موبایل های اپل، نمایشگر بزرگ تری دارند

آیا ارتباطی میان محبوبیت مدل های مختلف آیفون و اندازه نمایشگر آنها وجود دارد؟ به گزارش موسسه Consumer Intelligence Research Partner، آیفون هایی که نمایشگری بزرگ تر دارند مثل مدل 5.5 اینچی آیفون 6 اس ...

آیا ارتباطی میان محبوبیت مدل های مختلف آیفون و اندازه نمایشگر آنها وجود دارد؟ به گزارش موسسه Consumer Intelligence Research Partner، آیفون هایی که نمایشگری بزرگ تر دارند مثل مدل 5.5 اینچی آیفون 6 اس پلاس و آیفون 7، به محبوبیت بیشتری رسیده اند. این دو موبایل در مجموع، 53 میلیون واحد فعال در ایالات متحده دارند.

از طرف دیگر، در حال حاضر 39 میلیون آیفون 6 اس و 6 اس پلاس فعال در آمریکا وجود دارد و این رقم برای مدل های خانواده آیفون 7 به 48 میلیون می رسد؛ به طور کل، موبایل های آیفون 34 درصد از تمام موبایل های مورد استفاده در خاک آمریکا را به خود اختصاص داده اند. موسسه CIRP می گوید که طی سه ماهه اخیر، تعداد موبایل های فعال اپل در کشور خودش به 141 میلیون واحد رسیده که 13.7 درصد نسبت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به 124 میلیون واحد همین بازه زمانی طی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - سال گذشته میلادی بیشتر است.

نسل نخست موبایل های آیفون، در سال 2007 عرضه شد که نمایشگری 3.5 اینچی داشت و این اندازه نمایشگر، تا پیش از عرضه آیفون 5 با نمایشگر 4 اینچی تغییر نکرد. آیفون 6 و آیفون 6 پلاس به ترتیب ابعاد نمایشگر را به 4.7 و 5.5 رساندند و از آن زمان، شاهد تغییری در موبایل های بعدی نبوده ایم.

در سال - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - 2010، استیو - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - جابز، مدیر عامل فقید - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اپل گفت که هیچکس دلش نمی خواهد موبایلی با نمایشگر بزرگ بخرد، اما عرضه و موفقیت موبایل هایی مانند موتورولا DROID X و فبلت گلکسی نوت سامسونگ، اشتباه او را به اثبات رساند. گلکسی نوت سامسونگ نخستین موبایلی بود که با نمایشگری بزرگ تر از 5 اینچ به بازار عرضه شد و حالا صنعت موبایل به نقطه ای رسیده که کمتر شاهد موبایلی با نمایشگر کوچک تر از 5 اینچ هستیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خرم گل نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
وقت بخیر منطقه شهرک مشاغل فنی اسلام آباد غرب اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در شهرک مشاغل فنی شهر اسلام آباد غرب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone