🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37763.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

بزرگ ترین مرکز خدمات و فروش موبایل سامسونگ در شمال تهران افتتاح شد

سامسونگ امروز بزرگ ترین مرکز خدمات و فروش تلفن همراه را در شمال شهر تهران افتتاح کرد. این مرکز با همکاری «همراه سرویس خاورمیانه» به عنوان نماینده خدمات و «ایما همراه» به عنوان نماینده فروش، ...

سامسونگ امروز بزرگ ترین مرکز خدمات و فروش تلفن همراه را در شمال شهر تهران افتتاح کرد. این مرکز با همکاری «همراه سرویس خاورمیانه» به عنوان نماینده خدمات و «ایما همراه» به عنوان نماینده فروش، در بلوار - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آفریقا افتتاح شد.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

این مرکز قرار است خدمات - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - متنوعی شامل مشاوره رو در رو - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و امکان انتخاب محصولات بر اساس نیاز و سلایق کاربران را در فضایی به مساحت حدود 300 متر - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مربع ارائه دهد. فضای بزرگ و طراحی زیبای این مرکز می تواند تجربه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - لذت بخشی از آشنایی با محصولات، خرید و بهره مندی از خدمات سامسونگ را به همراه داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

علیرضا توسلی مدیر ارشد بخش موبایل شرکت سامسونگ، افتتاح این مرکز را گام دیگری در راستای تأمین حداکثری کالا، نظارت بر قیمت، برگزاری جشنواره های فروش، توسعه و بهبود شبکه خدمات و - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - همچنین ارائه خدمات ویژه (VIP) می داند. او همچنین افزود:

در این مرکز، کاربران - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سامسونگ قادر خواهند بود علاوه بر دریافت خدمات در سطح جهانی، تجربه‌ای لذت‌بخش و در عین حال اطمینان‌بخش را از مراجعه به یک مرکز خدمات و فروش داشته باشند.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

با توجه به موقعیت جغرافیایی این مرکز، دسترسی به آن برای کاربران محصولات سامسونگ در شمال شهر - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تهران بسیار ساده خواهد شد. از طرف دیگر طراحی این مرکز به گونه‌ای است که علاوه بر مشاوره و خرید محصولات، امکان صحبت رو در رو از نزدیک با کارشناسان ویژه سامسونگ به وجود آمده است.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

نامی طهماسی، مدیر ارشد خدمات پس از فروش سامسونگ در ایران نیز در این مراسم گفت:

در راستای سیاست‌ها و استانداردهای جهانی خدمات سامسونگ، در این مرکز ضمن برقراری ارتباطی تاثیرگذار با مشتریان، مدیریت متمرکز خدمات پس از فروش و نظارت دقیق بر درخواست‌ها و فرایندهای مربوطه این خدمات، - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گامی بزرگ به سوی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - افزایش سطح رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان برداشته خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

وی با اشاره به برنامه‌های جدید سامسونگ در حوزه خدمات نیز گفت «ما - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - با بهره‌گیری از برنامه‌های آموزشی مختلف، با محوریت معرفی محصولات این شرکت، این امکان را برای شما فراهم می‌کنیم تا از دانش - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کارشناسان این مرکز بهره‌مند شده و تمامی مراحل تعمیر محصول خود را از نزدیک مشاهده و پیگیری کنید.»

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

در این مرکز مشتری می‌تواند از مراحل تعمیر محصول خود آگاه شود. کارشناسان ویژه سامسونگ، مشکل محصول را به کاربر اعلام کرده و در صورتی که  ایراد جدی نباشد، تعمیر آن در کمتر از یک ساعت انجام می‌شود. در این مدت، کاربر می‌تواند از دیگر بخش‌های مرکز بازدید کرده و سایر امکانات و محصولات جدید سامسونگ نظیر گجت‌های پوشیدنی و واقعیت مجازی را تجربه کند.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

مرکز خدمات و فروش سامسونگ امرروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در مراسمی با حضور مدیران ارشد این شرکت‌ها، جمعی از مدعوین و رسانه‌ها آغاز به - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کار کرد. در ادامه تصاویر بیشتری را از این رویداد مشاهده می کنید.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone