🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25093.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

تیم iFixit: تعمیر موتورولا ریزر تقریبا غیرممکن است [تماشا کنید]

سایت iFixit گوشی تاشو موتورولا ریزر را کالبدشکافی کرد و جزئیات درون این گوشی از جمله مکانیزم پیچیده لولای آنرا نمایش داد. سایت یاد شده موتورولا ریزر را یکی از پیچیده ترین گوشی هایی که ...

سایت iFixit گوشی تاشو موتورولا ریزر را کالبدشکافی کرد و جزئیات - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساری استان مازندران - درون این گوشی از جمله مکانیزم پیچیده لولای آنرا نمایش داد. سایت یاد شده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساری استان مازندران - موتورولا ریزر را یکی از پیچیده ترین گوشی هایی که تاکنون کالبدشکافی کرده توصیف کرد و امتیاز تعمیرپذیری بسیار پایین 1 از 10 را به آن داد.

به گفته کارشناسان سایت iFixit، استفاده بیش - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساری استان مازندران - از حد از چسب در موتورولا ریزر باعث شده تا باز کردن - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساری استان مازندران - آن مشکل شود. همچنین تعداد زیادی کابل در این گوشی به کار رفته که احتمال قطع شدن - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساری استان مازندران - تصادفی آنها - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساری استان مازندران - وجود دارد و تعمیرکاران را - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساری استان مازندران - با مشکل مواجه خواهد کرد.

تعمیر موتورولا ریزر آنقدر پیچیده است که کارشناس سایت iFixit از تعمیر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساری استان مازندران - نمایشگر این گوشی توسط موتورولا با دریافت تنها 299 دلار اظهار تعجب کرد. این سایت پایین ترین امتیاز تعمیرپذیری ممکن (1/10) را به موتورولا ریزر داد. - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساری استان مازندران - البته اضافه کرد که نباید انتظار تعمیرپذیری عالی در نسل اول یک محصول را داشت.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساری استان مازندران

تعمیرپذیری یکی از فاکتورهای مهم برای گوشی های تاشو است؛ چون نمایشگرهای تاشو و لولاها هنوز جا نیفتاده اند. سایت مورد بحث به فاصله ای که بین نمایشگر و لولا - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساری استان مازندران - حین بسته شدن گوشی ایجاد می شود نیز - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساری استان مازندران - اشاره کرد. این فاصله سبب ورود گرد و غبار به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساری استان مازندران - داخل لولا و گوشی می شود و در گذشته گلکسی فولد سامسونگ را با مشکلات متعدد روبرو کرده است.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساری استان مازندران

ابهامات متعددی در مورد - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساری استان مازندران - طول عمر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساری استان مازندران - گوشی های تاشو با استفاده روزمره وجود دارد. سایت CNET هفته گذشته لولای موتورولا ریزر را آزمایش کرد که بعد از 27 هزار مرتبه باز و بسته شدن خراب شد. کارشناس این - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساری استان مازندران - سایت طول عمر لولای - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساری استان مازندران - این گوشی را کمتر از یک سال اعلام کرد که با ادعای موتورولا در تضاد است. البته قاضی نهایی کاربران هستند و استفاده چندین ساله از گوشی طول عمر واقعی آنرا مشخص خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone