🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25104.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

واتساپ وب یا واتساپ دسکتاپ؛ از کدام استفاده کنیم؟

پیام‌رسان واتساپ در حال حاضر پرکاربرترین نرم افزار ارسال پیام در دنیا به شمار می‌رود و نیازی به معرفی ندارد. این اپلیکیشن می‌تواند هم روی موبایل و هم روی کامپیوتر کار کند. بر خلاف نسخه ...

پیام‌رسان واتساپ در حال حاضر پرکاربرترین نرم افزار ارسال پیام در دنیا به شمار می‌رود و نیازی به معرفی ندارد. - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - این اپلیکیشن می‌تواند هم روی موبایل و هم روی کامپیوتر کار کند. بر خلاف نسخه موبایل، نرم افزار واتساپ روی کامپیوتر در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - دو حالت مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد: واتساپ دسکتاپ و واتساپ وب. با استفاده از هرکدام از آن‌ها می‌توانید از طریق کامپیوتر به واتساپ - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - دسترسی داشته باشید اما سوال اصلی اینجاست که کدام یک انتخاب بهتری خواهند بود؟

در این مطلب قصد داریم به معرفی ویژگی‌های هرکدام - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - از آن‌ها بپردازیم و با مقایسه آن‌ها به نتیجه‌ای قابل قبول دست پیدا کنیم. این که نرم افزار واتساپ دسکتاپ را روی کامپیوتر خود نصب کنیم و یا این که با استفاده از مرورگر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - به پیام رسان دسترسی داشته باشیم. با ما همراه باشید.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان

رابط کاربری و عملکرد

هر دو نسخه وب و دسکتاپ از لحاظ ظاهر و طراحی تقریبا به صورت مشابه طراحی شده‌اند. در هر دوی آن‌ها دکمه‌ها، ابزار و آیکون‌ها کاملا یکسان هستند. به طور کلی از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - لحاظ ظاهری شباهت‌های زیادی بین این دو نسخه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - وجود دارد.

از لحاظ عملکرد می‌توان گفت واتساپ نسخه دسکتاپ وضعیت بهتری نسبت به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - نسخه وب دارد. چرا که در نسخه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - وب تقریبا میانبر‌ها روی کیبورد پشتیبانی نمی‌شوند. در واقع تنها در صورتی که از نسخه دسکتاپ واتساپ استفاده کنید امکان برخورداری از کلید‌های میانبر کیبورد را خواهید داشت. میانبر‌هایی که با آن‌ها می‌توانید بین پیام‌های مختلف بچرخید، حالت خوانده شده یا خوانده نشده‌ پیام‌ها را مشخص کنید، اعلان‌های دریافتی را خاموش کنید و ... .

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان

به جز - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - میانبر‌های کیبورد، بقیه موارد (طراحی و عملکرد) در این دو نسخه کاملا یکسان خواهند بود.

از کجا به آن‌ها دسترسی داشته باشیم؟

واتساپ وب و واتساپ دسکتاپ برای همه کاربرانی که در این پیام رسان حساب کاربری دارند قابل استفاده است. برای استفاده از نسخه وب، باید با استفاده از مرورگر خود به این لینک بروید و سپس با استفاده از گوشی خود QR نمایش داده شده در واتساپ وب - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - را اسکن کنید.

برای نسخه دسکتاپ، باید فایل نصبی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - نرم افزار را دانلود کنید. پس از دانلود و نصب اپلیکیشن، در گام بعدی باید حساب کاربری خود در کامپیوتر و اپلیکیشن موبایل - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - را همگام سازی کنید. برای این کار روی Menu یا Settings در اپلیکیشن گوشی خود بزنید و به WhatsApp Web بروید. سپس کد QR نمایش داده شده را با گوشی اسکن کنید.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان

دانلود واتساپ دسکتاپ نسخه ویندوز

دانلود واتساپ دسکتاپ نسخه مک

کدام یک حافظه بیشتری مصرف می‌کند؟

با مقایسه میزان مصرف حافظه این دو به نتایج جالبی می‌رسید. برای نسخه وب از مرورگر اج استفاده شده چرا که به طور چشمگیری نسبت به مرورگر کروم حافظه کمتری را مصرف می‌کند. بعد از بررسی میزان حافظه مصرفی در حین استفاده از نسخه وب واتساپ مقدار ۲۶۰ الی ۳۰۰ مگابایت از حافظه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - توسط مایکروسافت اج مصرف شد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان

میزان مصرف نسخه دسکتاپ این اپلیکیشن چیزی حدود ۲۱۰ الی ۲۶۰ مگابایت بود. به همین دلیل می‌توان گفت میزان مصرف حافظه نسخه دسکتاپ کمی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - بهتر از نسخه وب است.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان

برای استفاده از این نسخه‌ها به چه چیز‌هایی نیاز داریم؟

هم نسخه وب و هم نسخه دسکتاپ پیش نیازشان نصب بودن واتساپ روی موبایل است. علاوه بر این - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - برای استفاده از آن‌ها باید حتما اتصالتان به اینترنت از طریق موبایل هم فراهم باشد. واتساپ مرورگر‌های اپرا، سفری، کروم، فایرفاکس و مایکروسافت اج را برای استفاده از نسخه وب پیشنهاد می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان

برای - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - نسخه دسکتاپ اما باید از ویندوز 8 یا جدیدتر استفاده کنید. همچنین اگر از کامپیوتر‌های اپل استفاده می‌کنید باید نسخه سیستم عامل - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - حداقل 10.10 باشد. - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - البته نیازی نیست نگران پیش نیاز‌های این چنینی باشید، چرا که با رفتن به وبسایت واتساپ به طور کامل متوجه می‌شوید که امکان نصب کردن این پیام رسان روی کامپیوتر خود را دارید یا خیر.

تفاوت‌های این دو نسخه با واتساپ موبایل چیست؟

در ادامه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - به چند ویژگی اشاره - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - خواهیم کرد که تنها از طریق واتساپ موبایل در دسترس - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - است و امکان استفاده از آن‌ها در نسخه‌های وب و دسکتاپ وجود ندارد.

  • تماس صوتی
  • تماس تصویری (نه انفرادی و نه به صورت گروهی)
  • امکان آپلود Status. البته لازم به ذکر است که با استفاده از واتساپ وب و واتساپ دسکتاپ می‌توانید به روزرسانی Status دیگران - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - را مشاهده کنید.

به طور کلی اگر می‌خواهید از ویژگی‌های بالا بهره‌مند شوید باید حتما از نسخه موبایل واتساپ استفاده کنید.

کدام را - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - انتخاب کنیم؟

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان

اما سوال اصلی اینجاست که آیا لازم است حتما از واتساپ دسکتاپ کنید؟ این موضوع بستگی به این دارد که چه مقدار از کامپیوتر خود برای بررسی پیام‌رسان واتساپ استفاده می‌کنید. اگر یکی از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - افرادی هستید که به طور مکرر نیاز دارد واتساپ خود را چک کند، بد نیست نسخه کامپیوتر آن را دانلود و نصب شده داشته باشید.

اما باید به این موضوع اشاره کنیم که برای استفاده از نسخه کامپیوتر یا حتی وب، باید حتما گوشی شما به اینترنت متصل باشد. موضوعی که احتمالا به مذاق بسیاری از کاربران خوش نمی‌آید. - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - اما به طور کلی باید گفت استفاده از نسخه دسکتاپ مناسب‌تر است، چرا که هم سرعت بهتری دارد و هم می‌توانید از میانبر‌های کیبورد در آن استفاده کنید.

نسخه وب واتساپ، برای افرادی مناسب است که نمی‌خواهند به طور مکرر برای بررسی پیام‌های خود در واتساپ اقدام کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone