🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25110.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

ماهواره ظفر تبدیل به یک تجربه دیگر برای صنعت فضایی ایران شد

سخنگوی فضایی وزارت دفاع اعلام کرد که ماهواره‌بر سیمرغ، ماهواره ظفر را با موفقیت به فضا پرتاب کرد اما ماهواره بر به سرعت مورد نیاز جهت تزریق ماهواره در مدار مورد نظر نرسید و بهینه ...

سخنگوی فضایی وزارت دفاع اعلام کرد که ماهواره‌بر سیمرغ، ماهواره ظفر را با موفقیت به فضا پرتاب کرد اما ماهواره بر به سرعت مورد نیاز جهت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - تزریق ماهواره در مدار مورد نظر نرسید و بهینه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - سازی‌های لازم جهت پرتاب آتی انجام خواهد شد.

قرار بود ماهواره ظفر، توسط ماهواره بر سیمرغ، در مدار ۵۳۰ کیلومتری زمین قرار بگیرد. ۲۰۰ فرایند اصلی توسط ۳۰ تیم و ارتباطات مورد نیاز با ۶ استان جهت انجام - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - این - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - عملیات برقرار شده بود.

ساخت ماهواره ظفر به سفارش سازمان فضایی ایران و توسط محققان دانشگاه علم و صنعت از چهار سال گذشته آغاز شد و در روز ۲۹ دی ماه سال جاری از سوی این دانشگاه به سازمان فضایی تحویل داده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - شد تا سپس راهی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - مدار ۵۳۰ کیلومتری زمین شود. رئیس سازمان فضایی ایران اعلام کرده بود که ماهواره - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - ظفر برای بیش از ۱۸ ماه فعال خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان

به گفته مرتضی براری، رئیس سازمان فضایی ایران، ماموریت اصلی این ماهواره - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - تصویربرداری بود - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - تا برای مطالعه زمین لرزه، جلوگیری از فاجعه‌های طبیعی و توسعه کشاورزی مورد استفاده قرار بگیرد. سازمان فضایی ایران ابراز امیداواری کرده که تا چند سال دیگر پنج ماهواره دیگر را نیز به فضا بفرستد و زمان پرتاب - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - ماهواره بعدی را خردادماه سال ۱۳۹۹ - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - اعلام کرده است.

«محمدجواد آذری جهرمی»، چند روز پیش تاکید کرد صنعت فضایی ایران قصد دارد به مدار ۳۶ هزار کیلومتری دست یابد، او - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - در توییتی اعلام کرده بود که «پس از چند بار عدم موفقیت، موتور آرش که قادر است ماهواره‌ها را از مدار ۵۰۰ - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - کیلومتری تا مدار ۲۱۰۰۰ کیلومتری انتقال دهد، آزمایش موفق خود در شرایط خلا را در پژوهشگاه فضایی ایران پشت سر گذاشت.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone