🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  2. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25106.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

تصاویر ال‌جی V60 افشا شد؛ دوربین چهارگانه و باتری پر ظرفیت

تا قبل از اینکه ویروس کرونا ال‌جی را به کناره گیری از MWC مجبور کند، قرار بود طی این رویداد از گوشی V60 تینکیو رونمایی شود. با لغو برنامه های ال‌جی معرفی V60 تینکیو به تاریخی ...

تا قبل از اینکه ویروس کرونا ال‌جی را به کناره گیری از MWC مجبور کند، قرار بود طی این رویداد از گوشی V60 تینکیو رونمایی شود. - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر اردستان استان اصفهان - با لغو برنامه های ال‌جی معرفی V60 تینکیو به تاریخی دیگر موکول شده اما افشاگران دست روی دست نگذاشته و تصاویر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر اردستان استان اصفهان - و اطلاعات - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر اردستان استان اصفهان - این پرچمدار را افشا کرده اند.

به گفته ایوان بلس V60 تینکیو به دوربین اصلی چهارگانه ای مجهز خواهد بود که سنسورهای آن در چیدمانی عرضی کنار هم قرار گرفته اند. همانطور که در تصویر  زیر می بینید دوربین سلفی هم در بریدگی قطره ای جا خوش کرده است.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر اردستان استان اصفهان

بلس  مدعی است V60 تینکیو هم مثل گلکسی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر اردستان استان اصفهان - S20 الترا به یک باتری پر حجم ۵ هزار میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. چهار میکروفون، درگاه USB-C و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر اردستان استان اصفهان - جک ۳.۵ میلیمتری هم از دیگر ویژگی های این پرچمدار خواهند بود.

انتظار می رود V60 تینکیو با - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر اردستان استان اصفهان - نمایشگر تخت با ابعادی بین ۶.۷ تا ۶.۹ اینچ از راه برسد که برخلاف پرچمدارهای سامسونگ حفره دار نیست و در بخش فوقانی آن یک بریدگی U شکل قرار دارد. برخلاف مدل قبلی این گوشی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر اردستان استان اصفهان - به قابلیت Hand ID برای بازگشایی قفل از طریق قرار دادن دست روی دوربین سلفی مجهز نخواهد بود. پیشتر راسته های کره ای مدعی عرضه نسخه سازگار با 5G و بهینه سازی قابلیت نمایشگر دوگانه شده بودند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر اردستان استان اصفهان

نمایشگر دوگانه را می توان پاسخ ال جی به - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر اردستان استان اصفهان - گوشی های تاشو گلکسی فولد و میت ایکس به شمار آورد. این قابلیت در واقع یک ابزار جانبی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای است که با قرار دادن V60 تینکیو در آن صفحه نمایش دومی در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. در مدل جدید ال‌جی سعی کرده فاصله بین پنل اصلی و ثانویه را به حداقل برساند. هرچند ال حجی امیدوار بود با ارائه این قابلیت کاربران را به سوی خود بکشاند اما با توجه به گزارش مالی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر اردستان استان اصفهان - جدید آنها به نظر نمی رسد چندان موفق - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر اردستان استان اصفهان - بوده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone