🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25096.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

کانن T8i معرفی شد؛ فیلمبرداری 4K و عمودی

کانن از جدیدترین دوربین DSLR خود با نام کانن T8i (یا EOS 850D) رونمایی کرد. این محصول از قابلیت هایی همچون فوکوس خودکار چهره و چشم و فیلمبرداری 4K برخوردار بوده و از ویدیوی عمودی ...

کانن از جدیدترین دوربین DSLR خود با نام کانن T8i (یا EOS 850D) رونمایی کرد. این محصول از قابلیت هایی همچون فوکوس خودکار چهره و چشم و فیلمبرداری 4K برخوردار بوده و از ویدیوی عمودی پشتیبانی می کند.

کانن T8i از برخی جهات به کانن T7i شباهت دارد. این دوربین از حسگر APS-C CMOS با رزولوشن 24 پیکسل، سنسور فوکوس خودکار 45 نقطه ای (متقاطع)، تکنولوژی فوکوس خودکار Dual Pixel در نمای زنده (Live View) و نمایشگر 3 اینچی لمسی چرخنده با دقت نمایش 1.04 میلیون نقطه بهره می برد.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هرسین استان کردستان

از مهم ترین تغییرات این مدل می توان به بهره مندی از پردازنده جدید DIGIC 8، - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هرسین استان کردستان - توانایی عکاسی متوالی با سرعت 7 فریم بر ثانیه، فیلمبرداری 4K با نرخ 24 فریم بر ثانیه، فوکوس خودکار تشخیص چشم در نمای زنده و سنسور سنجش 200 هزار پیکسلی RGB+IR اشاره کرد که فوکوس خودکار تشخیص چشم را حین عکاسی از طریق منظره یاب اپتیکال امکان پذیر می کند.

به عبارت دیگر دوربین کانن T8i برخی ویژگی های دوربین پیشرفته‌تر کانن 90D را  - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هرسین استان کردستان - نیز به ارث برده است.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هرسین استان کردستان

از دیگر ویژگی های قابل توجه دوربین یاد شده می توان به تعبیه دکمه AF-ON و همچنین پشتیبانی از فیلمبرداری عمودی اشاره کرد. سازنده جزئیات این قابلیت را فاش نکرد و تنها به - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هرسین استان کردستان - قابلیت فیلمبرداری در حالت عمودی و امکان پخش فایل خروجی در سیستم عامل های اندروید و iOS اشاره کرد.

به گفته سازنده - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هرسین استان کردستان - قابلیت فیلمبرداری عمودی دوربین کانن T8i «برای تهیه ویدیو بلاگ یا ولاگ (Vlog)، آپلود محتوا در شبکه های اجتماعی و وب سرویس ها و همچنین ثبت ارزشمندترین لحظات زندگی روزمره، ایده آل است.»

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هرسین استان کردستان

دوربین کانن T8i با قیمت 750 دلار (فقط برای بدنه) و 900 - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر هرسین استان کردستان - دلار به صورت کیت همراه با لنز 55-18 میلیمتری STM با گشودگی دیافراگم f/4-5.6 در ایالات متحده به بازار عرضه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone