🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25115.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه وارد فرابورس شد

گروه مالی فیروزه پس از فعالیت‌های مختلف در زمینه سرمایه‌گذاری، این بار با چشم‌انداز دیگری و در راستای تداوم سرمایه‌گذاری‌های آتی اقدام به تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه کرده است. این صندوق هشتمین صندوقی است که ...

گروه مالی فیروزه پس از فعالیت‌های مختلف در زمینه سرمایه‌گذاری، - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بار با چشم‌انداز دیگری و در راستای تداوم سرمایه‌گذاری‌های آتی اقدام به تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه کرده است. این صندوق هشتمین صندوقی است که وارد فرابورس شده است.

در نشست خبری یک دیدار - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - یک عرضه در فرابورس اعلام شد که پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه  با ۱۰ درصد تأدیه «ونچر» از امروز یکشنبه ۲۰ بهمن آغاز - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می‌شود. مدیر سرمایه‌گذاری شرکت جسورانه فیروزه با اعلام این که بر اساس - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آمارها بیش از - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ۷۵ درصد جذب سرمایه‌های خارجی در بازار کشور توسط گروه - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - توسعه مالی فیروزه انجام شده اعلام کرد نرخ مبنای هر واحد سرمایه‌گذاری در «ونچر» یک - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - میلیون ریال بوده و حداقل تعداد - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - واحد قابل خریداری توسط هر - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کد معاملاتی حقیقی و حقوقی، - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - یک هزار واحد سرمایه‌گذاری تعیین شده - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - است.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

«رادمان ربیعی» راه‌اندازی نخستین صندوق ETF شاخصی کشور، انتشار نخستین اوراق برای یک شرکت خصوصی، تجربه تملیک و مدیریت گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران را از جمله فعالیت‌های شاخص این گروه معرفی و اعلام کرد که سیاست‌های این گروه برای سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌هایی با شرایط ویژه است:

«استارتاپ‌هایی که این را صندوق برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کند باید ویژگی‌هایی‌هایی همچون قابلیت مقیاس‌پذیری، حداقل قابلیت رشد ارزش با ۵۰ میلیارد تومان، برخورداری از بازار بزرگ یا تاثیرگذاری زیاد در بازار کوچک، تیم توسعه قوی، مشتری‌مداری و... داشته باشند.»

«رامین ربیعی»، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری فیروزه نیز با اعلام اینکه سرمایه‌گذاری‌های خارجی به میان آمد - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تا اسنپ و دیجی کالا به اینجا برسند تاکید کرد که با شرایط - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - فعلی احتمالا استارتاپ‌ها تا چند سال آینده به سرمایه داخلی متکی هستند و از همین رو باید این مساله را بیش از پیش تقویت کرد تا اکوسیستم استارتاپی کشور به حیات خود ادامه دهد.

حوزه فعالیت این صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه با سرمایه ۵۰۰ میلیارد ریالی، فناوری اطلاعات و ارتباطات است و با نماد «ونچر» به فروش خواهد رسید. همچنین ناگفته نماند دوره فعالیت صندوق فیروزه ۷ ساله - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بوده و ۱۰ درصد از ارزش مبنای هر واحد سرمایه‌گذاری توسط خریدار پرداخت می‌شود؛ ۹۰ درصد باقی‌مانده جزو تعهدات خریدار محسوب خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

بر اساس اطلاعیه منتشر شده، تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری قابل پذیره‌نویسی این صندوق ۱۵۰ هزار واحد و نرخ مبنای هر واحد سرمایه‌گذاری یک میلیون ریال تعیین شده که نحوه تسویه و پایاپای نیز به صورت T+۲ اعلام شده است و این بدان معناست که تسویه و پایاپای ناشی از - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - معامله واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق، دو روز پس از انجام و قطعی شدن معامله صورت می‌پذیرد.

ناگفته نماند شرکت کارگزاری فیروزه آسیا، کارگزار پذیره‌نویسی این صندوق - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - معرفی شده است و در صورت عدم پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری قابل پذیره‌نویسی، مؤسسین می‌توانند با موافقت سازمان بورس و - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اوراق بهادار، دوره پذیره‌نویسی را تمدید کنند. لازم به ذکر است که در این پذیره‌نویسی حداقل تعداد واحد قابل خریداری - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - توسط هر کد معاملاتی حقیقی و حقوقی، یک هزار واحد سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شده و برای آن سقفی به عنوان حداکثر واحد سرمایه‌گذاری تعیین نشده است.

گفتنی است پیش از این صندوق‌های سرمایه‌گذاری (جسورانه ایده نوتک آشنا، یکم آرمان آتی، توسعه فناوری آرمانی، یکم دانشگاه تهران، فناوری بازنشستگی، رویش لوتوس و پارتیان ۱۵% تأدیه) در بازار ابزارهای نوین فرابورس پذیره‌نویسی شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone