🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25094.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

با Wonder Bar ویندوز 10X آشنا شوید؛ رقیب تاچ بار اپل

ویندوز 10X سیستم عامل جدید مایکروسافت برای محصولات دو نمایشگره مثل سرفیس نئو است و قابلیت جدیدی به نام واندر بار (Wonder Bar) را به ارمغان می آورد. این شرکت توضیحاتی در مورد این فضا ...

ویندوز 10X سیستم عامل جدید مایکروسافت برای محصولات دو نمایشگره مثل سرفیس نئو است و قابلیت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شاندیز استان خراسان - جدیدی به نام واندر بار (Wonder Bar) را به ارمغان می آورد. این شرکت توضیحاتی در مورد این فضا منتشر کرد که در ادامه می خوانید.

واندر بار که شبیه تاچ بار مک بوک پرو است، حین قرارگیری سرفیس نئو به شکل لپ تاپ خود را نشان می دهد. زمانی که کاربر کیبورد آهنربایی را روی نمایشگر افقی قرار می دهد، فضایی در بالای نمایشگر ایجاد می شود که می توان از آن برای کارهای مختلفی از جمله پخش ویدیو و قرار دادن ایموجی ها استفاده کرد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شاندیز استان خراسان

مایکروسافت قصد دارد با استفاده از این فضا قابلیت های جدیدی به کیبورد اضافه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شاندیز استان خراسان - کرده و توسعه دهندگان را به خلق تجربه های جدید برای کاربران تشویق کند. از واندر بار - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شاندیز استان خراسان - می توان به عنوان کیبورد مجازی نیز استفاده کرد.

به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شاندیز استان خراسان - گفته مایکروسافت ارسال ایموجی ها و گیف ها از طریق واندر بار که نوعی «تاچ پد مجازی» است، از لحاظ ارگونومیک مزیت هایی داشته و حین انجام چندین کار همانند تماشای ویدیو حین فعالیت، یادداشت برداری سریع و رفتن به آهنگ بعدی، کاربردی خواهد بود.

غول نرم افزاری به نقاط ضعف واندر بار نیز اشاره کرده و امکان سوء استفاده از این فضا، پرت شدن حواس کاربر و نمایش تعداد زیادی اطلاعات - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شاندیز استان خراسان - گیج کننده روی صفحه برای کاربران ویندوز - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شاندیز استان خراسان - 10X را محتمل می داند.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شاندیز استان خراسان

این شرکت به همین دلیل قوانین و مقرراتی را برای توسعه دهندگان وضع کرده تا برنامه نویسان به طور آگاهانه محتوا را در این فضای کوچک قرار دهند:

«کاربران باید دلیل موجهی برای - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شاندیز استان خراسان - گسترش دامنه توجه خود حین مولتی تسکینگ داشته باشند. تعامل بین واندر بار و نمایشگر اصلی باید فکر شده انجام شود.»

مایکروسافت می خواهد از اینکه واندر بار همیشه در دسترس بوده، رفتارش قابل پیش بینی است و به عنوان جزوی از یک اپلیکیشن بزرگ تر به کار گرفته می شود، اطمینان حاصل کند.

این شرکت اشاره می کند که توسعه دهندگان باید تجربه کاربر را ساده کنند:

«واندر بار به گونه ای - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شاندیز استان خراسان - طراحی شده تا راحتی و آسودگی خاطر کاربر را در اولویت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شاندیز استان خراسان - قرار دهد.»

مایکروسافت روز گذشته امولاتور ویندوز 10X را منتشر کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone