🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25116.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

مک بوک با پردازنده AMD در راه است؟

اخیرا کد‌هایی داخل macOS کاتالینا پیدا شده که به انواع مختلفی از پردازنده AMD ارجاع داده می‌شود. پیدا شدن این کد‌ها گمانه‌زنی‌هایی را در رابطه با استفاده اپل از پردازنده‌های AMD به جای اینتل افزایش ...

اخیرا کد‌هایی داخل macOS کاتالینا پیدا شده که به انواع مختلفی از پردازنده AMD ارجاع داده می‌شود. پیدا شدن این کد‌ها گمانه‌زنی‌هایی را در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بابل استان مازندران - رابطه با استفاده اپل از پردازنده‌های AMD به جای - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بابل استان مازندران - اینتل افزایش می‌دهد. بسیاری معتقد هستند که اپل قصد دارد در سری جدید مک‌بوک‌‌ها - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بابل استان مازندران - از این پردازنده‌های استفاده کند.

این کدها توسط شخصی به نام «rogame_» پیدا شده‌اند که می‌توان آن‌ها را به پردازنده‌های کمپانی AMD ارجاع داد و با بررسی این کد‌ها متوجه می‌شویم که پردازنده‌های سری - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بابل استان مازندران - رایزن ۴۰۰۰ با نام مستعار «Renoir» در آن‌ها به چشم می‌خورد. تمامی این شواهد باعث می‌شود با خود فکر کنیم که آیا اپل واقعا قصد دارد پردازنده‌های اینتل را کنار بگذارد و به سراغ AMD برود؟

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بابل استان مازندران

جواب این سوال شاید بسیاری را هیجان‌زده کند، اما باید بگوییم که بعید - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بابل استان مازندران - است اپل در حال حاضر چنین برنامه ای داشته باشد. با نگاهی به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بابل استان مازندران - اخبار پیرامون اپل و کمپانی AMD، هیچ شواهدی از همکاری میان این دو شرکت دیده نمی‌شود که منجر به انتخاب پردازنده AMD به جای اینتل شود. در حقیقت اگر قرار باشد اپل پردازنده جدیدی را برای استفاده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بابل استان مازندران - در مک‌بوک و آیمک انتخاب کند، چیپستی است که خود این کمپانی طراحی خواهد کرد؛ یعنی دقیقا مشابه کاری که با چیپست‌های آیفون انجام می‌دهد.

با مرور اطلاعاتی که بلومبرگ در سال ۲۰۱۸ منتشر کرده بود، متوجه می‌شویم که بازه انتخابی اپل برای عرضه لپ تاپ خود با چیپست ARM به سال ۲۰۲۰ بر می‌گردد. در نتیجه احتمال دیدن مک‌بوک با پردازنده انحصاری خود اپل، بسیار بیشتر از فروش مک‌بوک با پردازنده AMD است. با این حال اگر این - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بابل استان مازندران - داستان را کنار بگذاریم، مهمترین اتفاق، - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بابل استان مازندران - پیشرفت AMD در طراحی پردازنده‌های خود است.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بابل استان مازندران

چند وقت پیش بود که مایکروسافت نسخه ۱۵ اینچی سرفیس بوک ۳ را با پردازنده AMD به بازار عرضه کرد؛ - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بابل استان مازندران - پردازنده‌ای که کمپانی ردموندی در طراحی و ساخت آن نقش بسزایی داشت. علاقه بازار به پردازنده AMD نشان می‌دهد که این کمپانی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بابل استان مازندران - در چند سال اخیر به خوبی توانسته اینتل را تحت فشار بگذارد و حتی در برخی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بابل استان مازندران - مواقع نیز سهم بازار بیشتری از پردازنده‌های دسکتاپ را به خود اختصاص دهد. در هر صورت باید دید که اپل چه خوابی برای کاربران دیده و آیا می‌تواند با انتخاب انواع پردازنده AMD، مک‌بوک‌های خود را با قیمتی معقول‌تر به دست کاربران برساند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone