🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25103.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت امولاتور ویندوز 10Xرا منتشر کرد؛ اپدیت سیستم عامل در ۹۰ ثانیه

مایکروسافت مهر امسال با معرفی دیوایس های نئو و Duo با نمایشگر دوگانه و ویندوز 10X همه را شگفت زده کرد. از آن زمان تا کنون جدای از انتشار یک SDK برای سرفیس Duo خبر دیگری در مورد ...

مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسدآباد استان همدان - مهر امسال با معرفی دیوایس های نئو و Duo با نمایشگر دوگانه و ویندوز 10X همه را شگفت زده کرد. از آن زمان تا کنون جدای از انتشار یک SDK برای سرفیس Duo خبر دیگری در مورد این محصولات منتشر نکرده بودند، حالا اما با ارائه نخستین - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسدآباد استان همدان - امولاتور ویندوز 10X و ابزارهای مربوط به آن امکان تجربه کار با دستگاه های تاشوی ویندوزی میسر شده است.

مایکروسافت نخستین روز از Developer Day خود را به دستگاه های با نمایشگر دوگانه اختصاص داده و از مزایایی که پنل ثانویه به ارمغان می آورد سخن گفت. ویندوز 10X به کاربر اجازه می دهد از هر دو نمایشگر برای اجرای یک اپ استفاده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسدآباد استان همدان - کرده و فضایی وسیع در اختیار داشته باشد. البته راهکارهای جذابتری برای استفاده از پنل ها هم وجود دارد برای مثال اپ Mail در ویندوز 10X لیست - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسدآباد استان همدان - پیام و ابزارها را در یک نمایشگر و ایمیل ها را در صفحه نمایش دیگر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسدآباد استان همدان - به تصویر می کشد. طبیعتا مالتی تسکینگ هم در چنین شرایطی به بهینه ترین حالت خود می رسد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسدآباد استان همدان

مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسدآباد استان همدان - ویندوز 10X را حالتی خاص از ویندوز ۱۰ معرفی می کند که احتمالا منظور از آن - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسدآباد استان همدان - این است که از تمام قابلیت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسدآباد استان همدان - های نسخه عادی در ویندوز مخصوص نمایشگرهای دوگانه و تاشو خبری نیست. یکی از این تمایزهای ویندوز 10X اجرای اپ در حالت ایزوله (ماشین مجازی سبک) است که آن را از هسته سیستم عامل جا می کند. هدف از اینکار ارتقای امنیت و جلوگیری از ایجاد تغییرات بی دلیل در رجیستری توسط اپ ها است. البته این خصیصه ممکن است باعث مشکل در اجرای اپ های قدیمی شود.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسدآباد استان همدان

هدف از انتشار امولاتور هم فراهم کردن امکان تست اپ ها در ویندوز 10X توسط توسعه دهندگان است. همه با مراجعه به این لینک امکان نصب امولاتور را دارند اما برای اینکار باید با ویژوال استودیو، نسخه پیش انتشار ویندوز و نحوه اجرای آن آشنا باشند.

ردموندی ها همچنین توابع CSS و جاوا اسکریپت جدیدی را برای اطمینان از اجرای بی نقص اپ های وب در دو نمایشگر منتشر کرده و برنامه هایی برای هماهنگ - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسدآباد استان همدان - سازی پروژه متن باز کرومیوم با این دستگاه ها در دست دارند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسدآباد استان همدان

غول نرم افزاری به گونه ای این نسخه خاص از ویندوز را مهندسی کرده که به‌روزرسانی OS را در کمتر از ۹۰ ثانیه دانلود، نصب و ریبوت می کند. این سرعت بالا مدیون جداسازی سیستم عامل، درایورها و اپ ها است.

 

تماشا کنید: ویدیو لو رفته از سرفیس Duo مایکروسافت

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone