🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25113.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

صدور «ای‌نماد» به صورت آنلاین محقق شد؛ شناسایی ۲۰۰ جعل‌کننده نماد اعتماد الکترونیکی

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، از آنلاین شدن صدور ای‌نماد خبر داد و اعلام کرد که با پایش ۳۰ هزار وب سایت مشخص شد که ۲۰۰ کسب و کار نماد ای‌نماد را جعل کرده‌اند. «علی رهبری» ...

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، از آنلاین شدن صدور ای‌نماد خبر داد و اعلام کرد که با پایش ۳۰ هزار وب سایت مشخص شد که ۲۰۰ کسب و کار نماد ای‌نماد را جعل کرده‌اند.

«علی رهبری» امروز (یکشنبه ۲۰ بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه با - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کلاردشت استان مازندران - ذکر این نکته که فرایند دریافت ای‌نماد از صفر تا صد آنلاین شده و این موضوع یک آرزوی دیرینه کسب‌وکارها بوده که حالا محقق شده، اعلام کرد که دیگر سلایق کارمندی در مراحل اعطای ای‌نماد اعمال نخواهد شد و این فرایند در عرض یک ساعت و بدون حضور نیروی انسانی محقق خواهد شد:

«بارگذاری مدارک به صورت آنلاین انجام خواهد شد و فرایند بسیار سریع محقق خواهد شد. با این کار هم کسب‌وکارها راحت می‌شوند و هم فرایند سریع‌تر انجام می‌شود و جلوگیری از کاغذبازی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کلاردشت استان مازندران - و ترافیک و... نیز صورت - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کلاردشت استان مازندران - می‌گیرد.»

او همچنین می‌گوید که تمدید صدور گواهینامه نیز از دیگر فرایندهایی است که به صورت آنلاین در این مرکز صورت می‌گیرد و تا به امروز ۵۰ هزار تمدید صورت گرفته که امید می‌رود این تعداد در سال جاری بیشتر هم بشود: «یک هفته قبل از انقضا به فردی که امضای الکترونیکی دارد پیامی داده می‌شود مبنی بر اینکه توکن خود را در سیستم وارد کند و مراحل سیستماتیک را نیز در عرض ده دقیقه طی نماید.»

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی همچنین افزود: «هم‌اکنون زیرساختی فراهم شده که شکایت از واحدهای کسب و کار، قابلیت ثبت از سوی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کلاردشت استان مازندران - مصرف‌کنندگان داشته و این شکایات عیناً برای صاحبان کسب و کار ارسال خواهد شد ضمن - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کلاردشت استان مازندران - اینکه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کلاردشت استان مازندران - مهلت زمانی برای آنها تعیین شده تا به شکایات پاسخ دهند؛ یک مهلت چهار روزه.»

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کلاردشت استان مازندران

او برای بهتر شدن شرایط پیگیری مشکلات و شکایات مردمی، اعلام کرد که از چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه قرار است اطلاعات نحوه عملکرد یک کسب و کار از سوی مشتریان و تعداد شکایات و آمار دقیق پاسخگو بودن و نبودن آنها در پروفایل تمامی دارندگان ای‌نماد برای عموم به نمایش درآید.

با انتشار این - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کلاردشت استان مازندران - اطلاعات، نحوه عملکرد یک - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کلاردشت استان مازندران - کسب و کار از سوی سایر مشتریان سنجیده شده و مشتری بر اساس این شاخص‌ها، نسبت به - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کلاردشت استان مازندران - خرید خود تصمیم‌گیری خواهد کرد: «از این پس، نظارت مردمی و مصرف‌کنندگان بر کسب‌وکارها افزایش خواهد یافت - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کلاردشت استان مازندران - که این خود سایت‌های فروش اینترنتی کالا را به سمت اثربخش بودن نظارت‌ها هدایت خواهد کرد به نحوی که بتوانند عملکرد خود در پاسخگویی را ارتقاء دهند.»

به گفته - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کلاردشت استان مازندران - این مقام مسئول، انتشار سوابق باعث ارتقای کیفیت کسب و کارها - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کلاردشت استان مازندران - در پاسخگویی به شکایات خواهد شد. به گفته وی، از ابتدای طرح - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کلاردشت استان مازندران - نماد الکترونیک ۳۷ درصد شکایت‌ها بابت عدم ارائه خدمت و تحویل کالا، ۲۳ درصد مغایرت کالا با تبلیغات و ۱۸ درصد عدم بازپرداخت وجه بوده است. به گفته رهبری بیش از ۲۳ درصد مشکلات بین خود مصرف کننده و فروشنده نیز حل می‌شود.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کلاردشت استان مازندران

رهبری همچنین اعلام کرد که تا به امروز ۶۰۱۳۸ سایت دارای ای‌نماد هستند و در این میان ۲۰۰ سایت نیز این نماد را جعل کرده بودند که  به محض شناسایی این سایت‌ها، نامه نگاری انجام شده و مراحل قضایی برای حل این موضوع طی شده است: «از سال ۹۵ به صورت میانگین هر سال - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کلاردشت استان مازندران - بیش از ۱۰ هزار کسب و کار جدید کسب و کار - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کلاردشت استان مازندران - اینترنتی مجوز اخذ نماد اعتماد دریافت کرده‌اند.»

به گفته رهبری پیشینه و سوابق، توانایی در حال حاضر، - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کلاردشت استان مازندران - امنیت اطلاعات، کیفیت سرویس و رضایت مصرف کنندگان از جمله مواردی است که در رتبه‌بندی کسب‌وکارها حائز اهمیت است. او همچنین اعلام کرد فعالیت دیگر - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر کلاردشت استان مازندران - ستاره‌های طرح اینماد نیز به زودی آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خورشید نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام وقت بخیر تعمیرگاه شما رودبارک کلاردشت هم تعمیر لباسشویی کرال انجام میده؟
پاسخ: بله در رودبارک شهر کلاردشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone