🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14556.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اپل به‌طور انحصاری API ویژه‌ای در آیپد را در اختیار اپ زوم قرار داده است

اپل به زوم، اپلیکیشن محبوب تماس‌های تصویری دنیا در دوران همه‌گیری ویروس کرونا، اجازه داده تا به API خاصی در iPadOS دسترسی داشته باشد و بتواند در حالت Split View یعنی زمانی که صفحه نصف ...

اپل - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر داراب استان فارس - به زوم، اپلیکیشن محبوب - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر داراب استان فارس - تماس‌های تصویری دنیا در دوران همه‌گیری ویروس کرونا، اجازه داده تا به API خاصی در iPadOS دسترسی داشته باشد و بتواند در حالت Split View یعنی زمانی که صفحه نصف می‌شود از دوربین استفاده کند.

توسعه‌دهنده شرکت ThinkTapWork در پستی در وبلاگ این شرکت توضیح می‌دهد که زوم به API - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر داراب استان فارس - ویژه‌ای در سیستم عامل آیپد دسترسی پیدا کرده که امکان استفاده از دوربین در حالت Split View را فراهم می‌کند. در این گزارش گفته شده که زوم به‌صورت انحصاری و تبعیض‌آمیز به این API دسترسی یافته و سایر توسعه‌دهندگان تاکنون نه از وجودش خبر داشته‌اند و نه در صورت اطلاع می‌توانستند از آن استفاده کنند.

یکی اعضای انجمن توسعه‌دهندگان زوم قبلا در ماه فوریه تایید کرده بود که این نرم‌افزار به com.apple.developer.avfoundation.multitasking-camera-access یا ابزار - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر داراب استان فارس - iPad Camera Multitasking دسترسی دارد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر داراب استان فارس

این قابلیت به کاربران اپلیکیشن زوم اجازه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر داراب استان فارس - می‌دهد تا در حین تماس تصویری بتوانند به سایر کارهای خود بپردازند یا به فایل‌ها دسترسی داشته باشند. بدون وجود این API، اگر کاربری می‌خواست در هنگام تماس‌های ویدیویی به حالت Split View برود، صفحه تماس ویدیویی سیاه می‌شد چون اپلیکیشن نمی‌توانست در حالت چندوظیفگی به دوربین آیپد دسترسی داشته باشد.

گزارش - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر داراب استان فارس - این رفتار تبعیض‌آمیز در شرایطی منتشر می‌شود که کوپرتینویی‌ها در دادگاه درگیر پرونده اپیک گیمز هستند. اپیک گیمز مدعی است اپل با سیاست‌های غیرمنصفانه و ضدرقابتی اپ استور را کنترل می‌کند و مانع از توزیع عادلانه اپ‌ها می‌شود.

دادگاه اپل و اپیک گیمز از ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و از آن زمان تاکنون ایمیل‌های زیادی از مدیران و کارمندان اپل افشا شده‌اند. در یکی از ایمیل‌ها گفته شده که اپل قبلا به برخی توسعه‌دهندگان از جمله توسعه‌دهندگان اپ Hulu اجازه می‌داده به APIهایی دسترسی داشته باشند که سایر توسعه‌دهندگان به آن‌ها دسترسی ندارند. با این حال اپل مدعی است که با همه توسعه‌دهندگان به‌صورت یکسان برخورد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر داراب استان فارس - می‌کند.

کوپرتینویی‌ها هنوز به گزارش - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر داراب استان فارس - مربوط به دسترسی ویژه زوم به API آیپد واکنشی نشان نداده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone