🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14562.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

هدیه ۲۰ گیگابایتی ایرانسل برای استادان حوزه و دانشگاه فعال شد

بسته هدیه اینترنت ۲۰ گیگابایتی ایرانسل برای استادان حوزه و دانشگاه با قابلیت استفاده و اعتبار سه ماه از زمان فعال‌سازی، فعال شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این بستۀ هدیه، بر اساس ابلاغ وزارت ...

بسته هدیه اینترنت ۲۰ گیگابایتی ایرانسل برای استادان حوزه و دانشگاه با قابلیت استفاده و اعتبار سه ماه از زمان فعال‌سازی، فعال شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این بستۀ هدیه، بر اساس ابلاغ وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و با توجه به درخواست استادان حوزه و دانشگاه، با هدف تسهیل در فرایندهای آموزش آنلاین در روزهای همه‌گیری بیماری کرونا، بر روی حساب آنان فعال شده است.

چندی پیش وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرامی خود خبر داد بنابر درخواست‌های اساتید دانشگاه و حوزه، برای تمدید بسته‌های اینترنت «آموزش از راه دور»، بسته اینترنت سه ماهه ظرف هفته آینده صرفا برای اساتید دانشگاه و حوزه روی مشخصات قبلی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اراک استان مرکزی - آن‌ها تعریف خواهد شد. دستورالعمل این اقدام به اپراتورها ابلاغ شد و ایرانسل اعلام کرده که هدیه ۲۰ گیگابایتی اساتید دانشگاهی فعال شده است.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اراک استان مرکزی

ایرانسل اعلام کرده این بسته، با اعتبار سه ماه از زمان فعال‌سازی، قابل استفاده است.

پیش از این، ایرانسل در زمان آغاز سال تحصیلی نیز، بستۀ اینترنت هدیۀ ۱۲۰ گیگابایتی را برای استادان حوزه و دانشگاه فعال کرده بود. - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اراک استان مرکزی - بستۀ ۲۰ گیگابایتی فعلی، بر اساس فهرست ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، روی حساب استادان حوزه و دانشگاه مشترک ایرانسل، فعال شده و در دسترس آنان قرار گرفته است.

شایان ذکر است ایرانسل با آغاز شیوع بیماری کرونا در ایران در سال ۱۳۹۸ و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اراک استان مرکزی - نیز در سال ۱۳۹۹، هدایای اینترنت رایگان مختلفی را به دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان، خبرنگاران و مشترکان اینترنت پرسرعت ثابت خود نیز - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اراک استان مرکزی - اختصاص داده بود.

ایرانسل همچنین در - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اراک استان مرکزی - راستای - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اراک استان مرکزی - مسئولیت اجتماعی خود و برای تسهیل زندگی و آگاه‌سازی مشترکان درباره بیماری COVID-۱۹، اقداماتی برای آموزش آنلاین، ارائۀ اینترنت ثابت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اراک استان مرکزی - رایگان، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اراک استان مرکزی - کمک نقدی به مراکز درمانی و نهادهای مرتبط با پیشگیری و درمان کرونا در استان‌های مختلف، دورکاری حداکثری کارکنان، بسترسازی برای ایجاد جلسات برخی نهادها، سازمان‌ها و کسب و کارها (از جمله مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اراک استان مرکزی - وزارت بهداشت درمان و آموزش - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اراک استان مرکزی - پزشکی)، رایگان کردن محتواهای ارائه شده در تلویزیون اینترنتی لنز، ارائه مکالمه رایگان به مدافعان سلامت، اهدای تبلت، سیم‌کارت و دیتای رایگان به دانش‌آموزان مناطق - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اراک استان مرکزی - محروم، افزایش درگاه‌های پرداخت در اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اراک استان مرکزی - ایرانسل - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اراک استان مرکزی - من، تغییر اعلان‌های اطلاع رسان تماس‌های شبکه، ارائه اینترنت هدیه به معلمان - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اراک استان مرکزی - دلسوز، و تغییر موقت نام شبکه را به نتیجه رسانده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone