🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  4. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11371.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اینتل با کارت‌های گرافیک گیمینگ Arc وارد رقابت با انویدیا و AMD می‌شود

اینتل که بیشترین سهم را در بازار پردازنده‌های کامپیوتر دارد، حالا می‌خواهد حضور قدرتمندی در بازار کارت‌های گرافیک هم داشته باشد. این کمپانی کارت‌های گرافیک گیمینگ خود را تحت برند Arc روانه بازار می‌کند و ...

اینتل که بیشترین سهم را در بازار پردازنده‌های کامپیوتر دارد، حالا می‌خواهد حضور قدرتمندی در بازار کارت‌های گرافیک هم داشته باشد. این کمپانی کارت‌های گرافیک گیمینگ خود را تحت برند Arc روانه بازار می‌کند و اولین آن‌ها در فصل اول ۲۰۲۲ از راه می‌رسند.

مدتی می‌شود که اینتل روی کارت‌های گرافیک مستقل کار می‌کند و در گذشته از آن با نام DG2 یاد می‌شد، اما حالا این کمپانی تصمیم گرفته از برند Arc برای سخت افزار - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گرگان استان گلستان - و نرم افزار GPUهای خود استفاده کند.

اولین کارت‌های گرافیک گیمینگ با اسم رمز «Alchemist» یا «کیمیاگر» اوایل سال ۲۰۲۲ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گرگان استان گلستان - برای - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گرگان استان گلستان - دسکتاپ‌ها - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گرگان استان گلستان - و لپ‌تاپ‌ها عرضه می‌شوند - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گرگان استان گلستان - و ظاهرا اینتل می‌خواهد بطور همزمان با انویدیا و AMD رقابت کند.

در حالی که اطلاع چندانی از عملکرد - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گرگان استان گلستان - GPUهای اینتل نداریم، این کمپانی یک ویدیو از عملکرد گرافیکی نمونه پیش تولید گرافیک‌های Arc منتشر کرده که بازی‌هایی مانند Metro Exodus را نمایش می‌دهد.

GPUهای اینتل قابلیت‌هایی مانند سایه‌زنی مش، نرخ متغیر سایه‌زنی، افزایش رزولوشن ویدیو و رهگیری پرتو - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گرگان استان گلستان - لحظه‌ای دارد. یکی از ویژگی‌های مهم این کارت‌های گرافیک، نمونه‌برداری تصویر با کمک - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گرگان استان گلستان - هوش مصنوعی است که به نظر می‌رسد رقیب فناوری DLSS انویدیا و FSR شرکت AMD به حساب می‌آید.

هدف تمام این فناوری‌ها، افزایش رزولوشن بازی‌های ویدیوی با فریم ریت مناسب بدون کاهش کیفیت نهایی است.

کیمیاگر تازه شروع کار GPUهای مستقل - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گرگان استان گلستان - اینتل خواهد بود. این کمپانی از همین حالا روی نسل‌های بعدی این کارت‌های گرافیک با اسم رمز «Battlemage» به همراه «Celestial» و «Druid» کار می‌کند که اطلاعات آن‌ها سال آینده میلادی منتشر می‌شود.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گرگان استان گلستان

اینتل تا به امروز از اولین کارت‌های گرافیک مستقل Iris Xe خود با اسم رمز DG1 رونمایی کرده که از معماری Xe - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گرگان استان گلستان - LP این کمپانی بهره می‌برد. این کارت‌های گرافیک کم‌مصرف برای سیستم‌های ورک‌استیشن و نه سیستم‌های گیمینگ توسعه پیدا کرده‌اند. اما برند Arc می‌خواهد در حوزه گیمینگ حرفی برای گفتن داشته باشد.

GPUهای آینده Arc مبتنی بر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر گرگان استان گلستان - ریزمعماری Xe-HPG خواهد بود که ترکیبی از فعالیت‌های اینتل در ریزمعماری‌های Xe-LP به همراه HP و HPC محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone