تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  3. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13078.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

تولیدات سامسونگ و اپل با تداوم تعطیلی کارخانه تراشه‌سازی آستین دچار مشکل می‌شود

اپل و سامسونگ احتمالا به خاطر دنباله‌دار شدن توقف فعالیت‌های کارخانه تراشه‌سازی آستین ایالت تگزاس آمریکا با مشکلاتی در تولید تلفن‌های هوشمند خود مواجه خواهند شد. این کارخانه پیش‌تر برای تلفن‌های هوشمند این دو شرکت ...

اپل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خمام استان گیلان - و سامسونگ احتمالا به خاطر دنباله‌دار شدن توقف فعالیت‌های کارخانه تراشه‌سازی آستین ایالت تگزاس آمریکا با مشکلاتی در تولید تلفن‌های هوشمند خود مواجه خواهند شد. این کارخانه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خمام استان گیلان - پیش‌تر برای تلفن‌های هوشمند این دو شرکت بزرگ تراشه تولید می‌کرد.

به گزارش نشریه TheElec، توقف فعالیت‌های این کارخانه ناشی از قطع گسترده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خمام استان گیلان - برق - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خمام استان گیلان - این منطقه بوده که به خاطر حضور توده هوای سرد در مناطق جنوبی آمریکا رخ داده است. کارخانه آستین قبلا وظیفه تولید تراشه‌هایی را برعهده داشت که سامسونگ از آن‌ها برای تولید گوشی‌های بازار آمریکای خود استفاده می‌کند. به‌علاوه، این کارخانه محل تولید - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خمام استان گیلان - درایور IC نمایشگر پنل‌های OLED جدیدترین آیفون‌های اپل بود.

کارخانه تراشه‌سازی آستین تگزاس دارای ظرفیت تولید ۲۰ - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خمام استان گیلان - هزار ویفر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خمام استان گیلان - در هر ماه است. سامسونگ معمولا قطعات موردنیاز برای تولید محصولات خود را یک - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خمام استان گیلان - ماه و نیم جلوتر در انبارهایش ذخیره‌سازی می‌کند تا وقفه‌های کوتاه مدت در امر تولید قطعات بر کسب و کار آن‌ها اثر نگذارد. با این حال، فعالیت‌های این مرکز از حدود دو هفته پیش متوقف شده است. به عبارت دیگر، اگر این وقفه برای مدت بیشتری طول بکشد، در نهایت ممکن است تولید تلفن‌های هوشمند سامسونگ و اپل دچار مشکل شود.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خمام استان گیلان

به گفته منابع آگاه به ماجرا، حدودا دو ماه زمان می‌برد تا این کارخانه با سرعت معمول خود روند تولید را از سر بگیرد. با این حساب، کارخانه تگزاس تقریبا تا اواسط ماه آوریل فرصت دارد تا تولیدش را به سطح عادی برگرداند. منابع دخیل در زنجیره تامین می‌گویند سامسونگ انتظار دارد که از سری گلکسی اس ۲۱ حدود ۳۰ میلیون گوشی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خمام استان گیلان - بفروشد، و این رقم حدود ۱۵ درصد بیشتر از نسل قبلی است. ولی تعطیلی موقت خط تولید کارخانه آستین تگزاس می‌تواند فروش سری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خمام استان گیلان - گلکسی اس ۲۱ را به حدود - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خمام استان گیلان - ۲۰ میلیون - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خمام استان گیلان - دستگاه برساند.

سامسونگ با موضوع کمبود قطعات برای تولید محصولات خود ناآشنا نیست. این شرکت در زمان عرضه گلکسی اس ۲۰ الترا هم با کمبود قطعه روبرو شد، چون پیش‌بینی درستی از میزان تقاضا برای این گوشی نداشت. در حال حاضر این احتمال مطرح است که کسب و کار نیمه‌رساناهای سامسونگ به تامین قطعات سری گلکسی اس ۲۱ بپردازد ولی مشکل جهانی کمبود تراشه باعث شده که تمام ظرفیت تولید آن‌ها در اختیار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر خمام استان گیلان - سفارشات سایر شرکت‌ها باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone