🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44384.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تصویر تازه گلکسی نوت 8؛ اولین موبایل سامسونگ با دوربین دوگانه؟

یکی از مورد انتظارترین محصولات بازار، فبلت سامسونگ گلکسی نوت 8 است و به همین خاطر نیز تا کنون، شاهد انتشار شایعات زیادی از این پرچمدار کره ای بوده ایم. این اخبار طبق معمول با ...

یکی از مورد انتظارترین محصولات - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بازار، فبلت سامسونگ گلکسی نوت 8 است و به همین خاطر نیز تا کنون، شاهد - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - انتشار شایعات زیادی از این پرچمدار کره ای بوده ایم. این اخبار طبق معمول با تصویری از موبایل مورد بحث همراه هستند که با نگاه به این تصاویر، می توان در مورد مشخصات فنی دستگاه حدس هایی زد.

پنل پشتی موبایل معمولاً جزئیات بیشتری از مشخصات آن را افشا می کند

از نقطه نظر طراحی، پنل جلویی موبایل اهمیت ویژه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ای داشته و معمولاً اکثر تصاویر منتشر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شده از دستگاه هایی که هنوز به صورت رسمی عرضه نشده اند، از همین زاویه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بوده است. اما اخیراً با تغییر روند کمپانی ها و استفاده از فناوری هایی مانند دوربین دوگانه، پنل پشتی از اهمیت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بالاتری برخوردار شده و اطلاعات بیشتری از محصول جدید را ارائه می دهد.

موضوع مورد اشاره به خصوص در مورد فبلت گلکسی نوت 8 بیشتر خودنمایی می کند چرا که بر اساس شایعات قبلی، این موبایل نخستین محصول جهانی سامسونگ با بهره گیری از ماژول دوربین دوگانه خواهد بود، و از طرف دیگر فناوری ادغام سنسور اثر انگشت با نمایشگر نیز در همین تلفن همراه عرضه خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

حالا با توجه به تصویری که اخیراً از موبایل مورد بحث در یکی از وبسایت های چینی (CNMO.com) منتشر شده، باز هم شاهد حضور ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی دستگاه هستیم اما خبری از سنسور اثر انگشت در این قسمت نیست و این موضوع، احتمال حضور اسکنر اثر انگشت در نمایشگر فبلت را تقویت می کند.

در صورت صحت ماجرا، سامسونگ نخستین کمپانی تولیدکننده موبایل در دنیا خواهد بود که توانسته حسگر اثر انگشت را با نمایشگر ادغام کند و در این زمینه، گوی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سبقت را از رقیب اصلی خود یعنی اپل برباید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone