🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44387.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی اس 8 و نسخه پلاس در جایگاه نخست گزارش Consumer Reports

Consumer Reports امروز تازه ترین گزارش خود را در رابطه با رتبه بندی تلفن های همراه موجود در بازار منتشر کرد و در این گزارش، جدیدترین پرچمداران عرضه شده از سوی سامسونگ با اقتدار در ...

Consumer Reports - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - امروز تازه ترین گزارش خود را در رابطه با رتبه بندی تلفن های همراه موجود در بازار منتشر کرد و در این گزارش، - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - جدیدترین پرچمداران عرضه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شده از سوی سامسونگ - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - با اقتدار در جایگاه نخست قرار گرفتند.

پیش از پرداختن به جزئیات این - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - گزارش بد نیست بدانید کانسیومر ریپورتز یک مجله آمریکایی است که از سال 1936 میلادی توسط اتحادیه مصرف - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کنندگان آمریکا منتشر می شود؛ نوعی سازمان غیرانتفاعی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که ماموریتش - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بررسی و تست - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بدون تعصب محصولات، تحقیقات با محوریت مصرف کننده و آموزش عمومی است.

یافته های Consumer Reports نشان می دهند که گلکسی اس 8 پلاس در حال حاضر برترین اسمارت فون دنیاست و بعد آن نیز گلکسی اس 8، گلکسی اس 7 اج و جی 6 ال جی قرار دارند. البته آیفون 7 هم توانسته به هر ترتیبی که شده خود را - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در پنچ گانه برترین ها جای دهد و جایگاه پنجم را به - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - خود اختصاص دهد.

در ادامه برخی از مهم ترین بخش های این گزارش را از نظر می گذرانیم:

طراحی کشیده و زیبا

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

این سازمان غیرانتفاعی در گزارش اخیرش به تمجید از طراحی پرچمدار سامسونگ پرداخته و ظاهر گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را ساده، مدرن و باشکوه توصیف کرده چراکه به واسطه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - طراحی شان توانسته اند نمایشگری بزرگ تر را درون بدنه ای کوچک جای دهند، هرچند که نه گلکسی اس 8 و نه نسخه پلاس در استفاده تک دستی توسط کاربر مطلوب ترین گزینه به شمار نمی روند.

در حالی که امروزه نسبت تصویر سایر پرچمداران موجود در بازار برابر با 16 به 9 است، سامسونگ دو کهکشانی اخیر خود را با نسبت تصویر 18.5 به 9 عرضه کرده که حسی دلپذیر را در زمان استفاده به کاربر می دهند.

البته دست گرفتن این دو موبایل هم راحت است اما برای انجام بسیاری از فعالیت ها - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - لازم است که از دو دست - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - خود استفاده نمایید، لذا شاید بد نباشد قبل از خرید آنلاین، هر دوی آنها را از نزدیک در فروشگاه امتحان کنید.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

حتی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در مدل کوچک تر این موبایل، دسترسی پیدا کردن از طریق شست به بخش های بالایی صفحه برای اغلب کاربران کمی دشوار - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - است.

اما یکی دیگر از نکات مورد اشاره در گزارش کانسیومر ریپورتز، به محل قرارگیری سنسور اثرانگشت دستگاه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مربوط می شود. طبق دیدگاه کارشناسان این موسسه، حسگر اثرانگشت کهکشانی های تازه سامسونگ محل قرارگیری مناسبی ندارد و به همین خاطر در طول فرایند تست، آنها مرتبا باید انگشت خود را به - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - طرفین حرکت می دادند تا حسگر را پیدا کنند و در این حین بارها و بارها انگشتانشان روی لنز دوربین قرار می گرفت.

دوربین بی نظیر

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

کانسیومر ریپورتز همچنین از دوربین گلکسی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اس 8 تحت عنوان - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - قابلیتی کلیدی و متمایز یاد نموده و خاطرنشان کرده که حتی نبود آرایه دوربین دوگانه عملکرد آن را تحت تاثیر قرار - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نداده است و رنگ های بسیار غنی و عملکرد فوق العاده عالی در نور کم از جمله نقاط قوت دوربین این محصولات در نظر گرفته شده.

اضافه کنیم که موبایل گلکسی اس 7 اج نیز در گزارش قبلی کانسیومر ریپورتز جایگاه نخست را در - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اختیار داشت.

عمر باتری فوق العاده

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

کانسیومر ریپورتز برای بررسی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - عملکرد باتری، دستگاه را در سه سناریوی مختلف تست کرد که نتایج آزمایشات صورت گرفته روی گلکسی اس 8 بدین شرح است:

1- مدت - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - زمان مکالمه با گلکسی اس 8 پلاس و نسخه معمولی آن به ترتیب برابر با 26 و 23 ساعت گزارش شد.

2- عمر باتری گلکسی اس 8 پلاس و نسخه استاندارد در زمان دریافت و انتقال داده روی شبکه LTE به ترتیب - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - برابر با 17.5 و - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - 14.5 ساعت گزارش شد.

3- عمر باتری گلکسی اس 8 پلاس و - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نسخه استاندارد در زمان مرور وب از طریق شبکه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - وای فای (با نمایشگر روشن) به ترتیب 14.5 و 13 ساعت گزارش شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone