🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44375.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ دو موبایل گلکسی J7 Max و J7 Pro را در هند معرفی کرد

امروز شرکت سامسونگ در هند، دو عضو جدید به خانواده موبایل های J افزود. گلکسی J7 Pro و J7 Max  تلفن های هوشمند میان رده ای هستند که از بدنه ای فلزی بهره می برند ...

امروز شرکت سامسونگ در هند، دو عضو جدید به خانواده - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - موبایل های J افزود. - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - گلکسی J7 Pro و J7 Max - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان -  تلفن های هوشمند میان رده ای هستند که از بدنه ای فلزی بهره می برند و امکاناتی قابل قبول دارند.

 

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

این موبایل به عنوان نمونه ارزان تر، به نمایشگری ۵.۷ اینچی با رزولوشن Full HD مجهز شده اما پنل نمایشگر آن از نوع TFT است. با این حال شیشه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - صفحه نمایش جهت ارگونومی بهتر، خمیدگی اندکی دارد و در واقع 2.5D است.

J7 Max‌ به دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - پشت دستگاه مجهز شده که از گشودگی دیافراگم f/1.7 برخوردار شده و از آنجایی که کاربران هندی علاقه بیش از حدی به گرفتن تصاویر سلفی دارند، دوربین جلوی دستگاه هم یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی دارد.

سامسونگ در این موبایل از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - چیپست مدیاتک Helio P20 به همراه ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره گرفته و البته درگاه کارت حافظه microSD را هم در اختیار کاربر قرار داده. باتری این موبایل بزرگ ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی انتخاب شده و کلید فیزیکی هوم آن میزبان یک سنسور اثر انگشت شده.

سامسونگ گلکسی J7 Max‌ را با اندروید ۷.۰ عرضه می کند و این موبایل قابلیت پیشتبانی از دو سیم کارت و شبکه 4G را دارد.

گلکسی J7 Pro

 

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

اما موبایل دومی که امروز در هند معرفی شد، گلکسی J7 Pro نام دارد و از نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن Full HD بهره می برد، با این تفاوت که پنل با کیفیت تر Super AMOLED در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - آن به کار رفته است.

این موبایل هم دارای دو دوربین - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ۱۳ مگاپیکسلی در هر دو سوی خود است و از چیپست اگزینوس 7870 بهره می گیرد. سامسونگ سه گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در آن قرار داده و J7 - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - Pro هم دارای درگاه کارت حافظه جانبی است.

جدا از وجود یک اسکنر اثر انگشت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و مجهز شدن به اندروید ۷.۰، گلکسی J7 Pro یک باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از سیستم پرداخت الکترونیکی سامسونگ - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - پی پشتیبانی می کند.

اما قابلیت کلیدی تازه ای که سامسونگ برای - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - فروش هر دو موبایل جدیدش در هند بر آن تمرکز کرده، «Social Camera» نام دارد؛ اپلیکیشنی برای دوربین که فیلترهای زنده به همراه استیکرها را در اختیار کاربر قرار می دهد و سپس شخص می تواند نتیجه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد.

از سوی دیگر قابلت Social Camera می تواند به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کاربران محیط های پرطرفدار برای عکاسی، رستوران ها و یا مکان های خرید را نشان دهد. جدا از ویژگی مورد بحث، به دلیل کند بودن بیش از حد اینترنت در کشور هند، سامسونگ قابلیت Ultra Data Saving یا ذخیره داده های موبایل را نیز در این دو تلفن هوشمند قرار داده است.

جالب است که هر دو موبایل سامسونگ تنها در دو رنگ مشکی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و طلایی عرضه می شوند. مدل گلکسی J7 Max حدود ۲۸۰ دلار قیمت دارد در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - حالی که قیمت گلکسی J7 Pro به ۳۲۵ دلار می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone