🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44372.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

فاش شدن تصویر مطبوعاتی، قیمت و مشخصات سخت افزاری وان پلاس 5

تا رونمایی رسمی از تازه ترین پرچمدار کمپانی وان پلاس کمتر از یک هفته دیگر زمان باقی مانده که هم اکنون فاش کنندگان تصویری تازه را به همراه قیمت و مشخصات سخت افزاری آن در ...

تا رونمایی رسمی از تازه ترین پرچمدار کمپانی وان پلاس کمتر از یک هفته دیگر زمان باقی مانده که هم اکنون - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - فاش کنندگان تصویری تازه را به همراه قیمت و مشخصات سخت افزاری آن در اختیار رسانه ها قرار داده اند.

همانطور که مشاهده می کنید تصویر مورد اشاره احتمالاً مربوط به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - رندر مطبوعاتی وان پلاس 5 بوده که البته وضوح آن کمی پایین است. با این حال با نگاهی اجمالی به چینش دوربین دوگانه آن، می توان به الگوبرداری غیر قابل انکار وان پلاس از طراحی آیفون 7 پلاس پی برد.

در مورد مشخصات سخت افزاری موبایل مورد بحث هم باید گفت که وان پلاس 5 به یک دوربین دوگانه با سنسورهای 16 و 20 مگاپیکسلی مجهز است که به ترتیب دارای گشودگی دیافراگم f/1.7 و f/2.6 هستند. همچنین نمایشگر گجت را هم یک پنل 5.5 اینچی فول اچ دی با پوشش گاموت رنگی DCI-P3 تشکیل داده است.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

لازم به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ذکر است کمپانی سازنده پیشتر تأیید کرده بود که تازه ترین پرچمدارش از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - چیپست اسنپدراگون 835 بهره خواهد برد. گزارشات جدید هم فاش کرده اند - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - که در قلب وان پلاس 5 علاوه بر سیستم-روی-چیپ مذکور، - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی (بسته به مدل خریداری شده) و فضای ذخیره سازی 64 یا 128 گیگابایتی از نوع UFS - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - 2.1 قرار می گیرند.

وان پلاس روند افزایش قیمت پرچمدارانش را ادامه می دهد

از دیگر مشخصات سخت افزاری وان - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پلاس 5 هم می توان به حسگر تشخیص اثر انگشت پوشیده شده با سرامیک و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی به همراه فناوری شارژ سریع Dash Charge اشاره کرد که در طول - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - یک ساعت، باتری را از 0 تا 92 درصد شارژ خواهد کرد.

اما خبر بد برای طرفداران محصولات کمپانی چینی این است که وان پلاس روند افزایش قیمت پرچمداران خود را - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ادامه خواهد داد و وان پلاس 5 را با قیمت پایه 479 دلار روانه بازار می کند که به ترتیب 40 و 80 دلار نسبت به وان پلاس 3 و وان پلاس 3T گران تر است.

بهتر است برای تأیید مشخصات و طراحی پرچمدار - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تازه وارد وان پلاس تا رونمایی رسمی از این محصول در تاریخ 30 خرداد ماه منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهاب نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
یک سوالی دارم دور و بر شهرک نیلوفر عباس‌آباد مازندران اعزام نیرو دارید؟
پاسخ: بله در شهرک نیلوفر شهر عباس‌آباد مازندران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone