🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44385.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

شبکه های اجتماعی، ابزاری در دستان روسیه برای نفوذ به قلب ارتش آمریکا

طبق گزارشی که اخیرا نشریه Politico منتشر کرده، روسیه نتنها به فعالیت های جاسوسی خود علیه آمریکا ادامه می دهد، بلکه تلاش می کند تا روی اعضای آن نیز اثر بگذارد. ماموران روسی ظاهرا در ...

طبق گزارشی که اخیرا نشریه Politico منتشر کرده، روسیه نتنها به فعالیت های جاسوسی خود - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - علیه آمریکا ادامه می دهد، بلکه تلاش می کند تا روی اعضای آن نیز اثر بگذارد.

ماموران روسی ظاهرا در شبکه های اجتماعی با سربازان - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و بازنشستگان ارتش آمریکای طرح دوستی می ریزند و اکانت های متعلق به آنها را هک کنند.

هدف از این فعالیت ها، آنطور که کارشناسان - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گفته اند، تبدیل نمودن این افراد به «ستون پنجم»ی برای روسیه است که حسابی ارتش آمریکا را هم به دردسر انداخته است.

ماموران روسیه در شبکه های اجتماعی با سربازان آمریکایی و بستگانشان طرح دوستی می ریزند

همانطور که در بالا اشاره کردیم، یکی از تکنیک های مورد استفاده توسط روسیه، ایجاد طرح دوستی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - با سربازان و بازنشستگان آمریکایی و حتی بستگانشان در شبکه های اجتماعی است تا از این طریق اطلاعات مورد نیاز خود را جمع آوری کرده و در ادامه دیتای نادرستی را از طریق آنها در فضای مجازی پخش کنند.

جالب آنکه درخواست های دوستی به این افراد در شبکه های اجتماعی از طریق اکانت های ساختگی با عکس های پروفایل جذاب صورت می - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گیرد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

آنها همچنین پروپاگاندای خود را روی فیسبوک منتشر می کنند تا از این طریق موقعیت ارتش روسیه را در میان نظامیان آمریکا بهبود بدهند. برای نمونه، سرنا مورینگ - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از پیمانکاران نظامی آمریکا، - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به یاد دارد که چندی قبل یک گزارش ساختگی را در رابطه با یک سرباز از جان گذشته روسی خوانده بود که ظاهرا در نبرد با نیروهای داعش جان باخته که البته این خبر مورد تقدیر و ستایش سربازان آمریکایی قرار گرفته - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بود و در تمجید آن سخن ها رانده بودند.

روسیه همچنین همکاری های گسترده ای را هم با وبسایت های مطرح نظامی آغاز - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کرده تا محتوای مد نظر خود را از طریق آنها در فضای مجازی منتشر کند.

اما در کنار - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - همه این - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - فعالیت ها، هکرهای روسی تلاشی بی پایان را علیه نظامیان آمریکایی آغاز کرده اند و امروز بالغ بر 41 دردصد از حملات - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - صورت گرفته توسط گروه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - Fancy Bear علیه نظامیان این کشور یا - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بازنشستگان ارتش آن انجام می گیرد.

- تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone