تعمیرات یخچال بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  3. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44364.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

افشاگری تازه ویکی لیکس: ابزار Cherry Blossom سازمان سیا برای نفوذ به روترها

روترها را می توان به منزله دروازه ورودی برای تمام شبکه ها در نظر گرفت که دسترسی کامل را به کاربر داده، و فقط به چند مورد قابلیت امنیتی برای جلوگیری از حملات از راه دور ...

روترها را می توان به منزله دروازه ورودی برای تمام شبکه ها در نظر گرفت که دسترسی کامل را به کاربر داده، و فقط به چند مورد قابلیت امنیتی برای جلوگیری از حملات از راه دور مجهز هستند. اگر روتر یک شخص حقیقی یا حقوقی را در اختیار بگیرید، در واقع می توانید تمامی فعالیت های آنلاین و تحت شبکه را کنترل نمایید.

سازمان سیا از نسخه دستکاری شده فرمور روتر برای نفوذ به آن استفاده می کند

طبق اسناد جدیدی که توسط ویکی لیکس منتشر شده، سازمان سیا مجموعه ای از ابزارها را برای این منظور در اختیار دارد. امروز صبح اسناد مربوط به برنامه ای با نام زیبای «شکوفه گیلاس» (Cherry Blossom) منتشر شده که می تواند از - تعمیرات یخچال بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نسخه تغییر یافته فرمور یک روتر مشخص، برای تبدیل کردن آن به ابزار جاسوسی استفاده نماید. Cherry Blossom - تعمیرات یخچال بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - زمانی که در روتر هدف قرار گرفت، امکان نظارت از راه دور - تعمیرات یخچال بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را فراهم ساخته و ترافیک داده، اطلاعات حساس همچون رمزهای عبور و هدایت کاربر به سمت وب سایت های مشخص شده را میسر می سازد.

تعمیرات یخچال بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

این سند، بخشی از مجموعه محتوای انتشار یافته در مورد ابزارهای جاسوسی و نفوذ سازمان سیا به شمار می رود که پیش از این موارد مشابهی در مورد محصولات اپل - تعمیرات یخچال بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - یا تلویزیون های هوشمند سامسونگ را نیز در بر می - تعمیرات یخچال بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گیرفت. همچون قبل، تاریخ این اسناد به سال 2012 بر می گردد و مشخص نیست طی پنج سال اخیر، چه تغییراتی در آنها ایجاد شده و به چه سطحی رسیده اند.

تعمیرات یخچال بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

راهنمای نسخه های مختلف Cherry Blossom نشان می دهد که انواع مدل های روتر از سازندگان معتبر جهانی، هدف این نرم افزار - تعمیرات یخچال بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جاسوسی قرار گرفته اند. اگرچه سرعت ارتقای سخت افزاری باعث شده تا تمامی مدل های روتر در این فهرست جای نگیرند، اما برخی از پرفروش ترین نمونه ها در سطح جهان را - تعمیرات یخچال بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در این لیست می بینیم.

طبق راهنمای مورد بحث تا آگوست 2012، 25 روتر مختلف از 10 تولید کننده معتبر یعنی ایسوس، بلکین، بوفالو، دِل، دی لینک، لینک سیس، موتورولا، نت گیر، سنائو، و یو اس روباتیکس در دسترس Cherry Blossom قرار داشته اند. جرئیات نحوه نصب - تعمیرات یخچال بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فرمور تغییر یافته روی دستگاه ها نیز به تفصیل ارائه شده است.

تعمیرات یخچال بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

جالب است که در بین روش های نصب این فرمور به عبارت «عملیات زنجیره تأمین» نیز اشاره شده، یعنی سازمان سیا توانسته قبل از رسیدن دستگاه به کاربر نهایی، آن را تغییر دهد و نسخه آماده جاسوسی را در بازار توزیع نماید. در این اسناد - تعمیرات یخچال بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از ابزاری به نام - تعمیرات یخچال بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - Claymore نیز یاد شده که هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد آن نداریم.

مشخص نیست کاربرد این ابزار تا چه حد گسترده بوده، چون در راهنمای آن بیشتر به اهداف مشخص اشاره شده تا نظارت عمومی، اما بعید نیست که NSA نیز چنین ابزارهایی را در اختیار داشته و از آن برای جاسوسی در مقیاس گسترده استفاده می کند.

- تعمیرات یخچال بکو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone