🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44365.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

چیپ های حافظه 64 لایه ای V-NAND سامسونگ به موبایل ها هم راه می یابند

سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد فناوری چیپ های 64 لایه ای V-NAND را علاوه بر درایوهای SSD تجاری، به محصولات مرتبط با کامپیوترهای شخصی و موبایل ها نیز می آورد. به گفته مقامات این شرکت، نسل چهارم ...

سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد فناوری چیپ های 64 لایه ای V-NAND را علاوه بر درایوهای SSD تجاری، به محصولات مرتبط با کامپیوترهای شخصی و موبایل ها نیز می آورد. به گفته مقامات این شرکت، نسل چهارم تراشه های حافظه V-NAND طی سال جاری نیمی از کل تولیدات چیپ های NAND هر ماه را به خود اختصاص خواهد داد.

غول تکنولوژی کره - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - جنوبی از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ابتدای سال جاری چیپ های حافظه 64 لایه ای و 256 گیگابیتی V-NAND را در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - SSD های تجاری به کار گرفت. حال چنین محصولاتی برای مصرف کنندگان خانگی، کارت های حافظه و - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ذخیره ساز های فلش در موبایل ها نیز عرضه می شود.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

SK Hynix - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تا پایان سال جاری چیپ های حافظه 72 لایه ای را عرضه می کند

دیگر شرکت های فعال در این حوزه از جمله توشیبا نیز در حال آماده سازی چیپ های 64 لایه ای V-NAND هستند، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ضمن اینکه SK Hynix تا پایان سال جاری محصولاتی با فناوری 72 لایه ای را وارد بازار خواهد کرد. به گفته سامسونگ، حافظه های 64 لایه ای در مقایسه با نمونه های 48 لایه ای تا 30 درصد افزایش سرعت انتقال داده و کاهش مصرف انرژی را به همراه خواهند داشت. این کمپانی فناوری مورد - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نیاز برای افزایش تعداد لایه ها را نیز به دست آورده است.

گفتنیست حافظه های NAND سه بعدی عمودی به استاندارد کنونی این صنعت بدل شده اند، چون روی هم قرار دادن سلول های حافظه به افزایش ظرفیت در کنار کاهش ابعاد می انجامد. سامسونگ نخستین شرکتی بود که تولید چیپ های 24 لایه ای 128 گیگابیتی را در سال 2013 آغاز کرد.

جالب است بدانید - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کمپانی کره ای طی 15 سال فعالیت در این حوزه، بیش از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - 500 پتنت مرتبط با فناوری حافظه را به ثبت رسانده و در حال حاضر بزرگ ترین تولید کننده چیپ های NAND در جهان به شمار می رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone