🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44373.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

واعظی: فاز سوم شبکه ملی اطلاعات تا پایان دولت فعلی اجرا می شود

در ابتدای اردیبهشت ماه «نصرالله جهانگرد»، معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد که فاز سوم شبکه ملی اطلاعات تا دو ماه دیگر به بهره برداری خواهد رسید و با راه اندازی آن، معماری اصلی و ساختار فنی شبکه به ...

در ابتدای اردیبهشت ماه «نصرالله جهانگرد»، معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد که فاز سوم شبکه ملی اطلاعات تا دو ماه دیگر به بهره برداری - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - خواهد رسید و با راه اندازی آن، معماری اصلی و ساختار فنی شبکه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به طور کامل شکل خواهد گرفت.

روز گذشته «محمود واعظی»، وزیر ارتباطات بار دیگر تاکید کرد که تا پایان کار دولت یازدهم، فاز سوم شبکه ملی اطلاعات اجرا خواهد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شد. وی در همین رابطه گفت:

«همه همکاران که در زیرساخت ها تلاش می کنند - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آنهایی که در توسعه محتوا مسئولیت دارند و همه نهادهای متعهد که سهمی در توسعه و سالم سازی شبکه ملی اطلاعات دارند در چارچوب شورای عالی فضای مجازی در این خصوص با همگرایی و هماهنگی  و همدلی بیشتر تلاش های خود - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - را افزایش دهیم.

انشالله در فاز سوم شبکه ملی اطلاعات که تا پایان این دولت اجرا خواهد شد، مسیر حرکت را با تعامل بیشتر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - با تمامی صاحب نظران تنظیم و با تلاش بیشتر  اجرا خواهیم کرد.»

بر اساس گفته های پیشین دولت مردان، در ابتدای دولت یازدهم، شبکه ملی اطلاعات تنها ۱۵ درصد رشد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کرده بود و با سرمایه گذاری های عظیم و هدف گذاری ها این دولت، توانسته به انتهای راه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - خود نزدیک شود.

پیش از این، قرار بود بهره برداری از فاز سوم شبکه ملی اطلاعات در روز جهانی ارتباطات یعنی ۱۷ مه - ۲۷ اردیبهشت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ماه انجام شود که اکنون با تاخیر مواجه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone