🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44367.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

گوگل برای دومین سال پیاپی، ارزشمندترین برند جهان نام گرفت؛ اپل در رده دوم

موسسه تحلیلی Kantar Millward Brown اخیراً در گزارش تازه خود اعلام کرده که کمپانی گوگل برای دومین سال پیاپی، موفق به کنار زدن اپل شده و ارزشمندترین برند جهان نام گرفته است. اپل که از ...

موسسه تحلیلی Kantar Millward Brown اخیراً در گزارش تازه خود اعلام کرده که کمپانی گوگل برای دومین سال پیاپی، موفق به کنار زدن اپل شده و ارزشمندترین برند جهان نام گرفته است. اپل که از سال 2010 الی 2015 میلادی به مدت شش سال در رده نخست لیست ارزشمندترین برندها قرار داشت، امسال هم مثل سال گذشته در رده دوم جای گرفته است.

آمار تحلیلگران نشان می دهد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - که ارزش برند اپل طی سال گذشته میلادی، - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - با رشدی 3 درصدی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - 234.7 میلیارد دلار رسیده و در همین - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - حال، رشد هفت درصدی گوگل سبب شده تا ارزش برندش تا 245.6 میلیون دلار افزایش یابد. دقیقا مشخص نیست که چه عامل یا عواملی سبب شده اپل طی دو سال گذشته، بازی را به گوگل ببازد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اما شاید اصلی ترین فاکتور، عدم هیجان برای محصولات اخیر کمپانی باشد. یا شاید از طرف دیگر، مردم با دیدن پروژه اتومبیل های خودران و دیوایس هوم گوگل، علاقه بیشتری به کمپانی غول جستجوگر یافته اند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

گذشته از این دو کمپانی، مایکروسافت هم به رسم سه سال اخیر در رده سوم به چشم می خورد؛ هرچند که به لطف محصولات و سرویس های تازه اش، به عنوان مثال سرفس استودیو، افزایش 18 درصدی ارزش را پشت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - سر گذاشته است. شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که در آینده دور یا نزدیک، کدام کمپانی این شانس را دارد تا گوگل، اپل و مایکروسافت را به چالش بکشد؟ پاسخ چیزی نیست جز آمازون.

این خرده فروشی در حال حاضر، جایگاه چهارم ارزشمندترین برندهای جهان را به خود اختصاص داده و طی سال گذشته، به رشد حیرت انگیز 41 درصدی دست یافته است؛ آن هم در حالی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - که تا همین 5 سال پیش، کمپانی در تقلا بود تا راهش را - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به لیست 20 برند ارزشمند جهان - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - باز کند.

در نهایت لیست 5 برند ارزشمند جهان با فیسبوک تکمیل می شود و این پنج کمپانی، مجموعاً 25 درصد از ارزش کل 100 برند ارزشمند جهان را به خود اختصاص داده اند. گفتنی است - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - که یوتوب، اسنپ و نت فلیکس هم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - برای اولین بار توانسته اند - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - راه خود را به لیست مورد اشاره باز کنند. در صورت تمایل به مشاهده 100 برند ارزشمند جهان، می توانید از این لینک استفاده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone