🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24987.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

دادستان کل آمریکا: برای رقابت با هواوی باید نوکیا و اریکسون را تقویت کرد

هواوی با وجود تحریم های آمریکا نقش بزرگی در توسعه شبکه های اینترنت نسل پنجم (5G) در سرتاسر دنیا بازی می کند. به عقیده دادستان کلی ایالات متحده برای مقابله با سلطه هواوی در این ...

هواوی با وجود تحریم های آمریکا نقش بزرگی در توسعه شبکه های اینترنت نسل پنجم (5G) - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - در سرتاسر دنیا بازی می کند. به عقیده دادستان کلی ایالات متحده برای مقابله با سلطه هواوی در این حوزه باید سهام عمده رقبای این شرکت چینی همانند نوکیا و اریکسون را تصاحب کرد.

«ویلیام بار» (William Barr) دادستان کل ایالات متحده آمریکا - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - ضمن اشاره به تهدیدات اقتصادی هواوی گفت که در حال حاضر فقط دو شرکت نوکیا و اریکسون توانایی رقابت با هواوی را دارند ولی مشکل این است که به - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - اندازه هواوی بزرگ نبوده و توسط کشوری مثل چین که بازار - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - بسیار بزرگی دارد، پشتیبانی نمی شوند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران

وی راه حل این مشکلات را خرید سهام عمده اریکسون و نوکیا دانسته و می گوید:

«پشتیبانی از یک یا هر دوی این شرکت ها به - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - کمک بازار بزرگ و منابع - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - مالی می تواند آنها را به رقیبی قدرتمند تبدیل کرده و نگرانی هایی که پیرامون سلطه هواوی وجود دارد را از بین ببرد. ما و متحدانمان باید به طور جدی این رویکرد را دنبال کنیم.»

وی افزود که در حال حاضر طرح های پیشنهادی برای خرید سهام اریکسون، نوکیا یا هر دو آنها در دست بررسی است و این کار به شکل - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - تصاحب سهام - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - عمده این شرکت ها به طور مستقیم و یا از طریق کنسرسیوم شرکت های خصوصی آمریکایی یا کشورهای متحد - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - ایالات متحده انجام خواهد گرفت.

پیشنهاد خرید سهام شرکت هایی مثل اریسکون و نوکیا به طور آشکار نگرانی مقامات آمریکایی از سلطه شرکت های چینی مثل هواوی و ZTE را در حوزه فناوری 5G نشان می دهد. این واقعیت که شبکه های 5G کشورها با وجود تحریم های - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - شدید، همچنان به این شرکت ها وابسته اند سبب نگرانی دولت آمریکا شده است.

ویلیام بار در سخنان خود به طور واضح به این نگرانی اشاره کرد:

«اگر اینترنت به فناوری چینی وابسته شود، دولت چین می تواند اینترنت و تجهیزات کشورها و مصرف کنندگانی که به آن وابسته هستند را قطع کند.»

ویلیام بار پیش از انتصاب به عنوان دادستان فعلی ایالات متحده، 14 سال با سمت مدیر اجرایی در شرکت های مخابراتی همچون GTE و ورایزن کار کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone