🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24985.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

آلودگی پرشمار اپلیکیشن های اندرویدی بهبود دهنده عملکرد به بدافزار تبلیغاتی

محققان اعلام کرده اند برخی اپ های اندرویدی که قرار بوده عملکرد گوشی کاربران را بهبود بدهند دارایی قابلیتی هستند که می توانند هزاران نسخه از بدافزارهای مختلف را بدون دخالت کاربران دانلود کنند. طبق گزارش ...

محققان اعلام کرده اند برخی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - اپ های اندرویدی که قرار بوده عملکرد گوشی کاربران را بهبود بدهند دارایی قابلیتی هستند که می توانند هزاران نسخه از بدافزارهای مختلف را بدون دخالت کاربران دانلود کنند.

طبق گزارش موسسه Trend Micro این اپلیکیشن ها که از سال ۲۰۱۷ میلادی در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - گوگل پلی استور حضور داشته اند و مجموعا ۴۷۰ هزار مرتبه دانلود شده اند با ادعای بهبود عملکرد گوشی های اندرویدی از - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - طریق پاکسازی یا حذف فایل های بلا استفاده سعی در جذب مخاطب داشتند اما در واقعیت به صورت پنهانی گوشی ها را - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - آلوده می کردند و کلاهبرداری های تبلیغاتی را از طریق آنها رقم می زدند.

محققان این شرکت امنیتی اعلام کرده اند که اپ های آلوده حتی می توانستند به جزئیات لاگین حساب های کاربری فیسبوک و گوگل کاربر نیز دسترسی پیدا کنند.

تیم محققان Trend Micro با دنبال کردن سطح آلودگی این اپ ها طی ماه های اخیر دریافته که نزدیک به - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - ۲۵۰۰ کاربر در آمریکا به واسطه این نرم افزارها که حالا از گوگل پلی استور حذف شده اند، تحت تاثیر قرار گرفته اند. مجموعا ۴۸۵۵۷ دستگاه نیز طی همین بازه در ژاپن آلوده شده اند.

از جمله اپ های آلوده شناسایی شده میتوان به Shoot Clean (با بیش از ۱۰ هزار دانلود)، Super Clean Lite (با بیش - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - از ۵۰ هزار دانلود)، Super Clean-Phone (با بیش از صد هزار دانلود) و Rocket Cleaner  (با بیش از ۱۰۰ هزار دانلود) اشاره کرد.

طبق بیانیه Trend Micro، برای نمونه در صورت استفاده از Speed Clean نوعی ارتباط مخفی برای دانلود نسخه های مختلف یک بدافزار - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - در گوشی کاربر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - ایجاد می شود تا در نهایت کلاهبرداری تبلیغاتی اتفاق بیافتد.

به این ترتیب کلیک کردن کاربر روی تبلیغاتی شبیه سازی می شود که در یکی از اپ های آلوده به نمایش در خواهد آمد و مجرمان از این طریق می توانند درآمدزایی کنند.

عملکرد این بدافزار هم بدین شکل است که کاربر را فریب می دهد تا مجوزهای کامل دسترسی را در اختیارش قرار دهد و در ادامه با ارسال هشداری با این مضمون «گوشی شما در خطر است، لطفا برای استفاده ایمن این دسترسی را باز کنید» کاربر را مجاب می کند که قابلیت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - های امنیتی گوگل پلی را خاموش کند.

اپ های آلوده بالغ بر ۴۷۰ هزار مرتبه دانلود شده اند

در صورتی که کاربر این هشدار را تایید کند هکرها امکان می یابند که بدافزار مورد نظرشان را به دستگاه ارسال کنند و از آن گوشی برای انتشار نقدهای مثبت ساختگی در مورد نرم افزار روی پلی استور بهره بگیرند و حتی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - در صورتی که اطلاعات لاگین کاربر به اکانت های فیسبوک و گوگل روی گوشی ذخیره شده باشند به آن اطلاعات نیز دسترسی پیدا کنند.

هنوز مشخص نیست که چه کسی این کلاهبرداری تبلیغاتی را به راه انداخته هرچند بررسی های اولیه نشان می دهد که تیم دست اندرکار آن در چین فعالیت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - می کنند.

نکته جالب اینکه طبق بررسی های Trend Micro در مواردی که کاربر هدف در چین حضور داشته باشد بدافزار به گوشی او ارسال نخواهد شد و این نشان می دهد که توسعه دهندگان بدافزار مورد - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - بحث می خواهند از نظر مقامات داخلی این کشور دور بمانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone