تعمیرات یخچال الجی در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  2. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13572.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

هزینه گاز برای ماینرها افزایش یافت: هر متر مکعب بیش از سه هزار تومان

شرکت ملی گاز با ارسال نامه‌ای خطاب به مدیران عامل شرکت‌های گاز استانی، از افزایش تعرفه گاز مصرفی برای امور ماینینگ خبر داده و اعلام کرده که این شرکت‌ها از این پس موظفند که برای ...

شرکت ملی - تعمیرات یخچال الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - گاز با ارسال نامه‌ای خطاب - تعمیرات یخچال الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - به مدیران عامل شرکت‌های گاز استانی، از افزایش تعرفه گاز مصرفی برای امور ماینینگ خبر داده و اعلام کرده که این شرکت‌ها از این پس موظفند که برای هر متر مکعب گاز مصرفی جهت امور - تعمیرات یخچال الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - ماینینگ تعرفه 29447 ریالی را در نظر بگیرند.

این در حالیست که تعرفه قبلی 20800 ریال بوده و حالا با رقم جدید و با در نظر گرفتن - تعمیرات یخچال الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - ارزش افزوده، احتمالا به رقمی بالاتر از 32000 ریال برسد. متن - تعمیرات یخچال الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - نامه به شرح زیر بوده است:

تعمیرات یخچال الجی در شهر امیرکلا استان مازندران

یکی از راه‌های تأمین انرژی برای ماینینگ به غیر از استفاده از شبکه برق کشور، این است که ماینرها به صورت - تعمیرات یخچال الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - خود تأمین اقدام به - تعمیرات یخچال الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - تأسیس نیروگاه کنند و این نیروگاه‌ها به گاز احتیاج دارند. - تعمیرات یخچال الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - با توجه به شرایط کمبود برق در کشور، استفاده از انرژی گاز تنها روش باقی‌مانده برای ماینرها بود که به شبکه برق کشور فشار کمتری وارد کنند اما حالا و با - تعمیرات یخچال الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - افزایش تعرفه گاز مصرفی استفاده از این گزینه نیز برای ماینرها دشوارتر شده است.

«امید علوی» نایب رییس انجمن رمز ارز نصر کشور ضمن انتقاد - تعمیرات یخچال الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - به این رویکرد شرکت گاز، در همین رابطه به دیجیاتو - تعمیرات یخچال الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - می‌گوید: «تا قبل از این نرخ گاز به میزان 2080 تومان، یعنی چیزی در حدود 70 درصد نرخ گاز صادراتی در نظر گرفته شده بود و این عدد با گاز صنعتی (متر مکعبی - تعمیرات یخچال الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - صد تومان) و نیروگاهی (متر مکعبی 5 تومان) خیلی اختلاف داشت. همین موضوع استفاده از گاز را برای ماینینگ خیلی معقول نمی‌کرد. این اقدام را هم وزارت نفت با هماهنگی وزارت نیرو انجام داده بود که بدین طریق جلوی ماینینگ از این روش را بگیرد.»

علوی دلیل - تعمیرات یخچال الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - این افزایش تعرفه را انحصارطلبی وزارت نیرو در بحث ماینینگ توصیف می‌کند و می‌گوید: «متأسفانه با گران شدن قیمت برق، ماینرها قصد داشتند به سراغ تنها گزینه موجود یعنی گاز بروند و تلاش‌هایی هم برای کاهش قیمت گاز در حال انجام شدن بود که متأسفانه مصوبه قیمت جدید از راه - تعمیرات یخچال الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - رسید. مشخصا این موضوع به طور هماهنگ شده و در راستای انحصارگرایی وزارت نیرو اتفاق افتاده و مطمئنا جز فشار بیشتر به شبکه برق و زیرزمینی‌تر شدن صنعت ماینینگ و تبعات منفی برای کشور چیز دیگری - تعمیرات یخچال الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - نخواهد داشت.»

نایب رییس انجمن رمز ارز نصر کشور در مقایسه این رقم با - تعمیرات یخچال الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - تعرفه - تعمیرات یخچال الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - جهانی - تعمیرات یخچال الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - می‌گوید که رقم جدید تعیین شده بسیار بالاتر از تعرفه جهانیست. - تعمیرات یخچال الجی در شهر امیرکلا استان مازندران - او در همین رابطه از کشور روسیه مثال می‌زند که در آن این تعرفه برای هر متر مکعب گاز مصرفی فقط به 8 سنت می‌رسد. علوی می‌گوید که برای پیگیری موضوع افزایش قیمت، اقدامات لازم از سوی انجمن رمز ارز کشور در دستور کار قرار گرفته و به زودی اعلام عمومی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آتان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone