🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28036.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

ویدیوی جدید اکسپریا 1 قدرت دوربین این گوشی را نشان می‌دهد [تماشا کنید]

اکسپریا 1 اولین گوشی سونی با دوریبین سه گانه محسوب می‌شود که ماه آینده عرضه می‌شود. در همین راستا، سونی ویدیو کوتاهی را از این گوشی که منتشر کرده که توانایی‌های دوربین آن را به ...

اکسپریا 1 اولین گوشی سونی با دوریبین سه گانه محسوب می‌شود که ماه آینده عرضه می‌شود. در همین راستا، سونی ویدیو کوتاهی را از این گوشی که منتشر کرده که توانایی‌های دوربین آن را به تصویر می‌کشد.

دوربین اصلی اکسپریا 1 از یک لنز ۲۶ میلی‌متری با گشودگی دیافراگم f/1.6 بهره می‌برد. همچنین این گوشی به یک لنز فوق عریض ۱۶ میلی‌متری و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران - یک لنز تله ۵۲ میلی متری مجهز شده است. برای نمایش قابلیت‌های اکسپریا 1، سونی این گوشی را به وسل در هادسون یاردز برده - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران - است. پله‌های عجیب این مکان به خوبی می‌توانند تفاوت‌های میان استفاده از - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران - این ۳ لنز را به - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران - تصویر بکشند.

از این نکته هم نباید غافل - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران - شد که طبق اعلام سونی، دریچه دیافراگم لنز فوق عریض این گوشی f/1.6 خواهد بود. این موضوع از آن‌جایی عجیب است که پیش از این سونی موبایل گشودگی دیافراگم این محصول را f/2.4 مطرح کرده - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران - بود.

همچنین در این ویدیو گشودگی دیافراگم - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران - لنز ۲۶ میلی‌متری f/2.4 مطرح می‌شود در حالی که سایت سونی به مقدار f/1.6 اشاره کرده بود.

پیش از این هم می‌دانستیم این موبایل از یک صفحه نمایش اولد ۶.۵۷ اینچی با کیفیت 4K HDR و نسبت تصویر ۲۱:۹ بهره می‌برد و می‌تواند ویدیو‌هایی 4K و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران - HDR با نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه را پخش کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به بدنه ضدآب با گواهینامه استاندارد IP68، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری، درگاه USB-C، پشتیبانی از 4G LTE و دو سیم کارت اشاره کرد.

به طور کلی به نظر می‌رسد سونی قصد اعمال تغییراتی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران - جدی در بخش موبایل خود دارد. پس از اعلام خبر تعطیلی کارخانه بزرگ تولید موبایل این شرکت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران - در چین، سونی تصمیم گرفته بخش های محصولات و راهکارهای تصویربرداری (IP&S)، صوت و سرگرمی خانگی (HE&S) و ارتباطات موبایلی را در قالب بخش جدیدی به نام محصولات و راهکارهای الکترونیکی (EP&S) با یکدیگر ادغام کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone