🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  4. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  5. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37697.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

مرغ تخم طلای اپل آیفون نیست

بر اساس گزارش مالی اپل در فصل پایانی سال ۲۰۱۷، حدود ۷۰ درصد از درآمد این شرکت از محل فروش آیفون تامین شده است. شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد که اپل بیشتر ...

بر اساس گزارش مالی اپل در فصل پایانی سال ۲۰۱۷، حدود ۷۰ درصد از درآمد این شرکت از - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - محل فروش آیفون تامین شده است. شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد که اپل بیشتر تخم‌مرغ‌هایش را در یک سبد قرار داده و اتفاقاً کارشناسان مختلف هم عقیده‌ دارند که اپل از زمان «پیک فروش آیفون» عبور کرده و حالا کمتر کاربرانی علاقه - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دارند تا سال به سال مدل‌های جدید را خریداری کنند. آیا اپل باید نگران باشد؟

بعضی تحلیلگران باور دارند که حتی اگر فروش آیفون کاهش پیدا کند، اپل می‌تواند شریان‌های درآمدی تازه‌ای برای خود ایجاد کند. «بیزنس اینسایدر» خبر می‌دهد که موسسه تحلیلی-اقتصادی «مورگان استنلی»، عقیده دارد که درآمدهای - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اپل از سرویس‌هایش، پتانسیل آن را دارند تا درآمدهای کلی اپل را در آینده افزایش دهند. این موسسه عقیده دارد که تا پنج سال آینده، بیشتر از ۵۰ درصد از درآمدهای شرکت اپل از محل فروش سرویس‌ها تامین خواهد شد.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

اگر نگاهی به گزارش‌های مالی اپل در سال‌های اخیر داشته باشید، می‌بینید که درآمدها از محل ارائه سرویس‌ها افزایش چشم‌گیری داشته‌اند؛ سرویس‌هایی مثل آیتونز، اپ استور، اپل موزیک، آی‌کلاود و اپل‌پی.

اپل در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۷، - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - درآمدی ۸.۴ میلیارد دلاری از بخش سرویس‌ها داشته است. برای مقایسه، سه سال پیش در همین دوره مالی، درآمد اپل از سرویس‌هایش ۴.۷ میلیارد دلار بود. موسسه مورگان استنلی همچنین باور دارد که اپل در ازای هر دستگاهی که به فروش می‌رساند، میانگین درآمد ۳۰ دلاری از محل فروش سرویس‌های نرم‌افزاری به دست می‌آورد. رقمی که در مقایسه با دو سال پیش، ۵ دلار - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - افزایش داشته است اما آن چیزی که این گزارش را جالب‌تر می‌کند، احتمال رسیدن این رقم به بالاتر از ۱۰۰ دلار است:

«نه تنها این احتمال وجود دارد که درآمد اپل از فروش سرویس در ازای هر دستگاه به ۶۰ دلار برسد، بلکه این رقم می‌تواند به بالاتر از ۱۰۰ دلار هم افزایش پیدا کند. در حال حاضر آمازون پرایم ۱۰۶ میلیون کاربر دارد که به شکل سالانه ۹۹ دلار پرداخت می‌کنند. نت‌فلیکس هم ۱۱۱ میلیون کاربر دارند که سالانه ۱۲۰ دلار می‌پردازند. این در حالی است که تنها ۱۸ درصد - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از کاربران گجت‌های اپل، مشترک‌هایی هستند که سرویس‌های این شرکت را می‌خرند. در نتیجه هنوز جای زیادی برای رشد باقی مانده است.»

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

اپل - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به تازگی خبر داده است - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که سرویس استریم موسیقی‌اش، ۳۸ میلیون کاربر دارد و تحلیلگران هم باور دارند که تعداد کاربران این سرویس احتمالاً در تابستان از تعداد کاربران اسپاتیفای (بزرگترین پلتفرم استریم آنلاین موسیقی) پیشی خواهد گرفت. از طرفی، درآمدهای اپل از اپ استور همچنان شگفت‌انگیزند: ۸۸ میلیارد دلار درآمد در سال ۲۰۱۷.

شاید در آینده و سال‌های پیش رو، اپل آیفون‌های کمتری بفروشد، اما - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بر اساس همین تحقیق موسسه مورگان استنلی، در حال حاضر تنها ۲.۹ درصد از کاربران گجت‌های این شرکت از اپل موزیک استفاده می‌کنند. در نتیجه‌گیری این تحقیق هم آمده است که تا ۵ سال آینده، بیشتر از ۵۰ درصد درآمد اپل - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از سرویس‌ها تامین خواهد شد. تحلیلی که اگر در آینده به واقعیت بدل شود، شاید بتوان گفت تیم کوک در جاده خاکی حرکت نمی‌کند!

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone