🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37698.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

راهنمای نوروزی بازی های موبایل؛ بهترین عناوین داستانی

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 96 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم ...

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 96 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم و زمانش فرا رسیده تا خستگی یک سال تلاش و کار و دوندگی را با مشغول شدن به تفریحاتی که دوستشان داریم، از تن بزداییم.

بازی ها یکی از بهترین سرگرمی هایی هستند که شیرینی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - لذت این تعطیلات را دو چندان می کنند، از - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - این رو ما در دیجیاتو برایتان بهترین ها را گلچین کرده ایم. در این هفت مطلب راهنمای نوروزی بازی های موبایل، عناوین جذاب و سرگرم کننده ای را معرفی می کنیم که در طول تعطیلات حسابی مشغول شان باشید و از تجربه شان لذت کافی را - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ببرید.

بازی های موبایل بیشتر برای سرگرمی هستند و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کم پیش می آید عناوینی را پیدا کنید که در کنار - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - یک گیم - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پلی سرگرم کننده، داستانی گیرا را ارائه دهند. در این روزها که وقت خالی بیشتری دارید، انجام بازی های داستان محور گزینه خوبی برای سرگرمی به شمار می - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - رود و جای بازی های وقت پر کن موبایل، حالا زمانی است که آن ها را تجربه کنید.

To the Moon

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

یک تجربه کوتاه که تاثیرش تا مدت ها - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در ذهن تان باقی می ماند؛ در «به سوی ماه» (To the Moon) می خندید، گریه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می کنید و به ماجراجویی فراموش نشدنی قدم - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می گذارید که به خاطر زیبایی وصف ناشدنی اش، در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پایان و ناخودآگاه اشک از چشمان تان جاری می شود. با توجه به اینکه بازی گیم پلی بازی خیلی درگیر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کننده نیست، شاید موبایل بهترین پلتفرم برای تجربه این عنوان باشد

بازی داستان پیرمردی با نام Johnny Wyles را روایت می کند - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که به کمک سازمان Sigmund سعی دارد - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تا به آرزوی دیرینه اش برسد: سفر به ماه. Sigmund سازمانی است که با کار گذاشتن خاطرات مصنوعی در ذهن انسان ها، آن ها را به بزرگترین هدفی که در زندگی نرسیده بودند می رسانند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

To the Moon

سازنده: X.D قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 164 / 1350 مگابایت زبان:

Inside/Limbo

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

به دنبال بازی ساده هستید که با روایت سر راستش خود سرگرم تان کند؟ روی هر دو بازی لیمبو و اینساید خط بکشید. به دنبال یک تجربه مبهم و در عین حال درگیر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کننده - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اید؟ لیمبو و اینساید برای شما ساخته شده اند؛ برخلاف بقیه بازی های معمول، در لیمبو و اینساید سازنده کمترین - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - سرنخ را به بازیکن می دهد و باید با حواس جمعی در طول بازی و احتمالا خواندن مقالات از - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - آن سر در بیاورید.

در هر دو بازی، نقش پسر بچه ای را داشته و به حل معماها می پردازید. معماهای این - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دو عنوان تحسین شده نیز بر پایه اصل - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - «بمیر و یاد بگیر» است و به همین خاطر گاهی اوقات برای حل آن ها مجبورید چند بازی ببازید. همانند «به سوی ماه»، اینساید و لیمبو هم از عناوین کوتاه اسمارت فون ها هستند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

Playdead's INSIDE

سازنده: Playdead قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1300 مگابایت زبان:
LIMBO

LIMBO

سازنده: Playdead قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 136 / 128 مگابایت زبان:

Life is Strange

Life is Strange

خیلی سخت است Life is Strange را بازی کنید و عاشقش - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نشوید. استودیوی Dontnod خیلی خوب از ایده داستان های نوجوانانه استفاده کرد و بدون - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - استفاده از کلیشه های این سبک، عنوانی را به دست بازیکن ها رساند که در بعضی صحنه ها شوکه کننده، در قسمت هایی احساسی و در لحظاتی فراموش نشدنی ظاهر می شود.

«زندگی عجیب است» داستان دختری - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - با نام مکس (Max) را روایت می کند که برای تحصیل به یک شهر دیگر می رود، غافل از اینکه قدرت عجیبش مشکلات گوناگونی را برای وی به همراه می آورد. - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - از لحاظ گیم پلی بازی شبیه به بازی های استودیوی تلتیل، سازنده واکینگ دد، است و سازنده برنامه دارد در سال جاری نسخه اندروید را نیز عرضه کند.

Life Is Strange

Life Is Strange

سازنده: SQUARE ENIX INC قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 938 مگابایت زبان:

Telltale Games

در این ایام بازی های استودیوی تلتیل بهترین گزینه به شمار می روند. هم کوتاه هستند و هم با داستان های جذابی که در قالب اپیزودهای گوناگون ارائه می دهند، می توانند سرگرم تان کنند. اما کدام - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - یک را تجربه کنیم؟ اگر تاکنون The Walking Dead را انجام ندادید، همین الان این عنوان زامبی محور را دانلود کرده و داستانی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کاملا متفاوت و احساسی در دنیای آخرالزمان را - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ببینید.

در غیر این صورت می توانید نیم نگاهی به «گرگی میان ما» (The Wolf Among Us) هم داشته باشید. بازی در دنیای خیالی رخ می دهد و نقش کلانتری را دارید که روی پرونده قتل مرموزی کار می کند. بازی های Game of Thrones و Batman: The Telltale نیز با توجه به محبوبیت شان گزینه های خوبی به شمار - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می روند. هر چهار بازی روی اندروید و iOS در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دسترس است.

Oxenfree

OXENFREE

Oxenfree شاید ناشناخته ترین عنوان لیست باشد ولی دست کمی از دیگر عناوینی که معرفی کردیم، ندارد. بازی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - همانند زندگی عجیب است، داستانش پیرامون نوجوان ها می چرخد و سازنده با برانگیختن حس کنجاوی مخاطب موفق شده تا پایان بازیکن را درگیر داستان این عنوان کند.

ساخته استودیوی Night School - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - جریان نوجوانی به نام الکس (Alex) را روایت می کند که برای مهمانی به یک جزیره ممنوعه قدم می گذارد.  به واسطه داستان جالب و البته گرافیک زیبایش توانست بازیکن های زیادی را به خود جذب نماید. جدا از اینکه قابلیت انتخاب دیالوگ، پازل های - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مختلف و بخش شنیداری قدرتمند هم روی افزایش جذابیت بازی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بی تاثیر نبودند.

OXENFREE

OXENFREE

سازنده: Night School Studio قیمت: 4.99 دلار دسته - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1500 / 1000 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر روشاک نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
آیا احیانا شما دور و بر روستای سردرود تبریز هم تعمیرات دارید؟
پاسخ: بله در روستای سردرود شهر تبریز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone